با حکم رهبر معظم انقلاب؛

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب شد

با حکم رهبر معظم انقلاب، نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۳۲۸

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد مطهّری اصل را به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب کردند. 
رهبر انقلاب در این حکم با ابراز تأسف فراوان مجدد از فقدان حجت‌الاسلام آل‌هاشم از شیوه سلوک مردمی و خدمتی ایشان تمجید کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ احمد مطهری اصل دامت افاضاته

با ابراز تأسف فراوان از فقدان امام جمعه‌ مردمی و پرتلاش و برجسته‌ تبریز، مرحوم مغفور شهید خدمت، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رضوان‌الله‌علیه که بی‌شک ضایعه‌ای برای مردم آذربایجان است و با تمجید از شیوه‌ سلوک مردمی و خدمتیِ آن مرحوم، جنابعالی را که از همراهان و همکاران وی بوده و بحمدالله به حسن اندیشه و عمل شناخته شده‌اید به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ تبریز منصوب می‌کنم.

انتظار دارم که جایگاه امامت جمعه برای مردم مؤمن و شجاع و انقلابی تبریز، با خصوصیات ممتاز آنان به گونه‌ شایسته‌ای همتراز باشد و دانش و اخلاص و همدلی و تبیین، محور تعامل با توده‌های مؤمن و پرشور مردمی به‌ویژه جوانان قرار گیرد، و ارتباط صمیمانه با علمای اعلام و دانشگاهیان و فرزانگان و مجموعه‌های انقلابی و همدردی با ایثارگران و ضعفای جامعه، همواره مد نظر باشد. توفیقات شما را از خداوند مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۱۹ تیرماه ۱۴۰۳

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها