ردپای زن زندانی در قاچاق زنان و دختران به خارج از کشور

تحقیق از زن قاچاقچی که باند قاچاقچیان انسان را در زندان هدایت می کرد با شکایت 4 زن زندانی آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۶۴۰۶

چند روز پیش یک زندانی زن به مسوولان زندان رجایی شهر کرج مراجعه کرد و از اغفال دختران جوان از سوی هم سلولی اش که یک زن قاچاقچی است ، خبر داد.
زندانی زن در تشریح ماجرا گفت: من چندی پیش به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه روانه زندان شدم و از طریق دیگر هم سلولی ها با زنی به نام الهام آشنا شدم. در پی این آشنایی متوجه شدم الهام از اواخر اسفندماه سال 80 به اتهام حمل و نگهداری 300 گرم هروئین روانه زندان و پس از محاکمه به اعدام محکوم شده است. اما با اعتراض به رای صادره ، پرونده مورد بررسی مجدد قرار گرفته و حکم صادره به حبس ابد تبدیل شده است.

زن قاچاقچی در زندان جلب اعتماد می کرد

زن زندانی ادامه داد: زن قاچاقچی پس از جلب اعتماد من و 3 متهم دیگر که به جرم سرقت و مظنون به قتل در بازداشت به سر می برند، بیان کرد که با یک شبکه قاچاق دختران و زنان جوان در ارتباط است و سوژه های انتخابی را از طریق دیگر اعضای باند به کشورهای عربی منتقل می کند و اگر مایل باشیم ، می تواند پس از آزادی از زندان شرایط رفتن ما را به کشورهای عربی فراهم کند.

ردپای باند قاچاقچیان انسان

وی افزود: پس از شنیدن حرفهایش کنجکاو شدم تا بفهمم او که در زندان است ، چطور زندانیان را با اعضای باند قاچاق انسان آشنا می کند. با دیگر هم سلولی های قبلی وی ارتباط برقرار کردم و پی بردم زن قاچاقچی پس از جلب اعتماد و دوستی با دختران و زنان زندانی که چهره زیبایی دارند، شماره های چند مرد را در اختیار آنها قرار می دهد تا با تماس تلفنی با آنها که در خارج از زندان هستند، مقدمات سفرشان به کشورهای عربی فراهم شود.
با اطلاعاتی که این زن و 3 نفر از هم سلولی هایش در اختیار مسوولان زندان قرار دادند، پرونده ای تشکیل و به شعبه 21 بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج ارسال شد و بازپرس رضایی تحقیقات ویژه قضایی را برای فاش شدن راز زن قاچاقچی و ادعاهای 4 زن زندانی در رابطه با وی آغاز کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها