مراسم تجلیل از شهرداران اسبق شهر بندرعباس

در مراسمی به مناسبت ۱۴ تیر ماه روز شهرداریها و‌ دهیاریها از شهرداران شهر بندرعباس تجلیل شد‌.
در مراسمی به مناسبت ۱۴ تیر ماه روز شهرداریها و‌ دهیاریها از شهرداران شهر بندرعباس تجلیل شد‌.
کد خبر: ۱۴۶۴۰۴۲
هرمزگان-جام جم انلاین-در مراسمی به مناسبت ۱۴ تیر ماه روز شهرداریها و‌ دهیاریها از شهرداران شهر بندرعباس تجلیل شد‌.
 
روز 17 تیر ماه در آیینی از شهرداران اسبق و مدیران مناطق و روسای نواحی فعلی شهرداری بندرعباس توسط مهدی نوبانی شهردار و با حضور مدیر کل امور شهری شهرداریها و‌ دهیاریهای استان رییس و اعضای شورای اسلامی اصحاب رسانه و جمعی از پرسنل خدوم شهرداری بندرعباس تجلیل شد.
 
در این مراسم که به همت مرکز اسناد تاریخی شهرداری و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل برگزار شد به مناسبت روز قلم نیز از کتاب تاریخچه آب و آبرسانی استان هرمزگان که به همت علی کمالی زاده نوشته شده بود رونمایی شد.
 
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به عنوان میزبان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین  تجلیل از شهرداران اسبق شهر بندرعباس را یک وظیفه عنوان کرد و گفت :در سالهای دور و نزدیک شهرداران زیادی در این شهر فعالیت داشته اند و با سعی و تلاش و کوشش بسیار بندرعباس امروز را شاهد هستیم و بسیاری از زیر ساختهای شهر بندرعباس نتیجه ی کار تلاش کوشش وگ شهرداران اسبق شهر است.
 
نوبانی با تاکید بر توجه و استفاده از تجربه شهرداران اسبق شهر بندر عباس افزود :بندرعباس ظرفیت های بسیار زیادی برای پیشرفت دارد و راههای نرفته زیادی هست که باید طی شود و قطعا با همراهی شورای اسلامی شهر بندرعباس این مهم به لطف پروردگار محقق خواهد شد در جشن عیدانه پروژه های شهرداری بندرعباس نزدیک به ده پروژه کلنگ زنی و افتتاح شد که این اتفاق نشان از پویایی و همکاری خوب شورای شهر و شهرداری بندرعباس دارد.
 
صفر صادقی پور مدیر کل امور شهری  و شوراهای  استانداری هرمزگان استفاده از ظرفیت پیشکسوتان حوزه مدیریت شهری و تشکیل اتاق فکر بر اساس حضور مدیران اسبق شهری  را یک ظرفیت ویژه برای شهرداری بندرعباس عنوان کرد و خاطر نشان شد: در مسیر پیشرفت شهر گره ها و مشکلات در چندین شکل و‌ مدل رخ خواهد داد و مدیران شهری با درایت و مهارت خود مشکلات را حل می کنند اما تجربه ی پیشینیان می تواند راههای برون رفت بهتر و تبدیل نواقص و مشکلات را به فرصت رقم زند.
 
صادقی پور تحقق درآمدهای پایدار و مطالبات شهرداری ها و‌ دهیاریها را برای تامین منابع جهت اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی مهم برشمرد و متذکر شد برنامه ریزی ها مدیریت شهری قطعا با یک چشم اندازی تدوین میشود که برای تحقق همه چشم اندازهای نیاز به منابع مالی پایدار است.
 
مصیب نظری رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این آیین ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری امام حسین مراسم تجلیل از شهرداران اسبق شهر بندرعباس را یک سنت نیکو و پسندیده عنوان کرد و گفت : در زمان شهرداران  اسبق ‌ شهر بندرعباس انبوهی از پروژه ها و کارها انجام شده و قطعا در آن موقعیت به واسطه سیاست های شهرداران اتفاقات و نحوه تکمیل پروژه ها و مدل چشم انداز شهر تفاوتهایی داشته است که مدیریت شهری فعلی می تواند با همفکری و همراهی شهرداران اسبق به نتایج مطلوبی برسد در واقع انتقال تجربه ها اتفاق بیفتد.
 
رییس شورای شهر بندرعباس ادامه دادند:خرد جمعی که برآیند آن در شورای شهر تجسم و تصور می شود میتواند در بدنه شهرداری هم اتفاق بیفتد که علاوه حل مشکلات به صورت آنی ،اتاق فکر و تولید ایده و تعریف پروژه‌ها برای شهر در همه ی ابعاد باشد و تجربه شهرداران اسبق میتواند به این موضوع کمک کند تا چالشهای کمتری را در مسیر پیشرفت شهر داشته باشیم این روند که شورای شهر و شهرداری از گذشته تا امروز طی کرده اند فقط گذشت زمان نیست بلکه کوهی از تجربه و تخصص و دانش را با خود به همراه دارد که میتواند پتانسیل خوبی برای توسعه امروز شهر باشد.
 
در این مراسم شهرداران اسبق شهر سایبانی ،دالمن،شریفی نژاد، امینی زاده و سلطان زاده نیز دقایقی را پیرامون شهرداری ها و مدیریت شهری در گذشته و اکنون سخنرانی نمودند و شرایط مدیریت شهر را در حال حاضر و سالها قبل مورد مقایسه قرار دادند و همچنین از زحمات و‌ تلاشهای مهدی نوبانی شهردار فعلی بندرعباس تشکر و قدر دانی نمودند.
 
در بخش پایانی مراسم از شهرداران سابق شهر بندرعباس ،مدیران فعلی مناطق چهارگانه شهری و روسای ۱۲ ناحیه شهری بندرعباس تجلیل و تقدیر شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها