اهتزار پرچم حضرت سیدالشهدا(ع) بر فراز قله توچال

در آستانه ماه محرم با صعود کوهنوردان و مشتاقان خاندان اهل بیت علیهم السلام به قله توچال پرچم حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بر بلندای این قله، به اهتزاز درآمد.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۳۷

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ویژه برنامه بیرق های عشق و ایثار از سوی باشگاه کوهنوردی سلام همنورد و با همکاری مجموعه تفریحی ورزشی توچال روز گذشته برگزار شد.

هر ساله در آستانه اقامه عزای سرور و سالار شهیدان تیم کوهنوردی سلام همنورد به صورت نمادین پس از پیمایش مسیر ۶ هزار متری ایستگاه پنج تا قله توچال را سیاه پوش می کنند.
 
در این برنامه کوهنوردان و مشتاقان امام حسین(ع) پس قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز ظهر و عصر پرچم سید الشهدا(ع) را بر قله توچال به عنوان بلندترین نقطه تهران به اهتزار در می آورند.

این صعود باهدف ترویج و نشر فرهنگ عاشورایی، زنده نگه داشتن یاد  شهدا و صعود به قله‌های معرفت و معنویت در آستانه ماه محرم انجام می‌شود.

این حرکت فرهنگی هرساله با همکاری مجموعه تفریحی ورزشی توچال برای اقامه عزای حضرت سیدالشهدا(ع) و ترویج سبک زندگی اسلامی در قالب صعود تیم های کوهنوردی صورت می گیرد.

تعداد بازدید : 10
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها