رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد:

نیرو‌های مسلح برای کمک به دولت چهاردهم، آمادگی کامل دارند

محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت، نیروهای مسلح برای کمک به آقای پزشکیان و دولت ایشان آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۸۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان،رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران

با سلام و تحیات.

حمد و سپاس پروردگار یکتا را که در پرتو الطاف بیکرانه‌اش با حضور پرشور و با نشاط ملت عظیم الشأن ایران، پیروزی درخشان دیگری در تاریخ این سرزمین رقم خورد و با انتخاب رئیس جمهور کشور فصل نوینی از جهاد و جهش مقدس به سمت قله‌های متعالی پیشرفت و تحقق ایران قوی گشوده شد.

بی‌شک ۱۵ تیر ۱۴۰۳ گامی بلند برای افق‌های روشن و خلق افتخارات ماندگار در تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی، تعمیق انسجام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صیانت از استقلال و امنیت قرار خواهد گرفت و با وجود نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان قسم خورده، پیش‌روندگی کشور عزیزمان پرشتاب‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید  آیت‌الله رئیسی، موفقیت در چهاردهمین هماورد انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک عرض نموده و چونان گذشته آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم و امیدوارم با تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی نیرو‌های مسلح، جهش بلندی در تثبیت اقتدار، قدرت بازدارندگی، امنیت و دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین مقدس‌مان برداشته شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از درگاه خداوند کریم و نعیم مسألت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها