معاون دریایی و بندری شهید باهنر و شرق هرمزگان:

بهره‌برداری از«نرم‌افزار ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضای بسته» در بندر شهید باهنر

معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضاهای بسته» خبر داد.
معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضاهای بسته» خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۷۵۸

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضاهای بسته» خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، محمد احمدی‌زاده در این ارتباط اظهار کرد: دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک حریق فضاهای بسته» در بندر شهید باهنر برگزار شد.

وی با اشاره به جدیت مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در مسائل ایمنی، افزود: این دوره آموزشی توسط اداره مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و ایمنی و آتش‌نشانی بندر شهید باهنر با همکاری مجری طرح برگزار شد.

معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان تصریح کرد: پروژه مذکور به منظور ارزیابی ریسک حریق در فضاهای بسته بندر از سال گذشته در بندر شهید باهنر آغاز شده است.

احمدی‌زاده ادامه داد: با پیاده‌سازی این طرح و استفاده از نرم‌افزار مربوطه، ریسک حریق فضاهای بسته، با در نظر گرفتن حدود ۱۰۰ پارامتر ریسک حریق در ساختمان برای دارایی‌ها، محتویات ساختمان، افراد و فعالیت‌های داخل ساختمان محاسبه می‌شود.

وی تاکید کرد: اين روش ابزاری برای کمک به حفاظت در برابر حريق، جهت تعريف مفهومی مناسب و مقرون به صرفه برای بررسی و ارزیابی ساختمان‌های جديد و موجود از دیدگاه کنترل حریق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها