پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان فتح اللهی سید آبادی

استاندار مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت بانوی ماجده؛ حاجیه خانم ام کلثوم شاکری درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتح اللهی سید آبادی را تسلیت گفت. ‎
کد خبر: ۱۴۶۳۶۹۸

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران، متن کامل این پیام بدین شرح است:

                                                        انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام فتح اللهی سیدآبادی

درگذشت بانویی با عظمت و ماجده از قافله سترگ ایثار و شهادت و رحیل راست قامت عشق و فداکاری؛ حاجیه خانم ام کلثوم شاکری، مادر شهیدان فتح اللهی سید آبادی موجب تاثر فراوان اینجانب گردید.

آن مادر فداکار دوران همانند تمامی مادران قهرمان شهدا با تربیت نسلی حماسه ساز و درخشان، همه اهتمام خود را در راه اسلام و میهن اسلامی به خرج داد و پس از شهادت فرزندان رشید خود با تداوم راه و آموزه های آن شهیدان والامقام و پیروی از آرمان و مکتب امامین انقلاب به دین خود در مسیر صیانت از اعتبار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کرد تا به لقاء الله و دیدار عزیزان خود شتافت.

اینجانب درگذشت مادر مومنه و ماجده دوران؛ حاجیه خانم ام کلثوم شاکری، را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم و معزای شهیدان جلال، مصطفی و مجتبی فتح اللهی سید آبادی و مردم ولایتمدار استان خاصه مردم شهید پرور شهرستان ساری تسلیت می گویم و برای آن عزیز سفرکرده، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان؛ صبر و شکیبایی مسالت دارم.

یوسف نوری

استاندار مازندران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها