هنرستان های هنرهای زیبا مرکز تربیت هنرمند

یزد- نشست مدیران هنرستان های هنرهای زیبای یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۲۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نشست مدیران هنرستان های هنرهای زیبای یزد با مدیر کل با حضور دهقان معاون هنری و سینمایی، طیب معاون توسعه مدیریت و منابع، آقایی مدیر حراست اداره کل، شریف بیگی مدیر هنرستان پسران، خانم مفیدی مدیر هنرستان دخترانه یزد، خانم سالک مدیر هنرستان دخترانه اردکان، خانم اسماعیلی مدیر هنرستان دخترانه میبد در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به کیفی‌گرایی در امر آموزش در هنرستانها اظهار داشت: هنرستان های هنرهای زیبای با سابقه‌ای طولانی که دارند مرکز تربیت و پرورش هنرمند در یزد محسوب می شوند وبخش مهمی از جریان آموزش هنر در یزدهستند و از این رو مسئله آموزش باید مورد توجه جدی مدیران هنرستانها باشد.

عابدی گفت: مدیران هنرستان ها می بایست برای توسعه هنرستانها طرحها و کارهای عملیاتی را سرلوحه خود قرار دهند.

 

درادامه این نشست به تبادل نظر در خصوص اصلاح برخی از فرآیندهای ثبت‌نام ورودی‌های جدید  وبررسی کارهای عمرانی هنرستان‌ها و همچنین تهیه تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها پرداخته شد.

همچنین هماهنگی و پیگیری موضوع ورود خیرین و بخش خصوصی در هنرستان ها با طی روند قانونی و ضرورت تعامل بیش از پیش انجمن اولیا و مربیان و مدیریت هنرستانها به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

اجرای قوانین و مقررات در چگونگی ایجاد یک ساز و کار قانونی و مدون برای جذب هنرآموزان مجرب و استفاده از تمام ظرفیت ساعت موظفی هنرآموزان در هنرستانها جهت ارتقا سطح کیفی، و نظم بخشی در امرآموزش از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران هنرستان‌ها گزارشی از روند اجرایی سال تحصیلی گذشته درامور پرورشی و آموزشی در هنرستان مربوطه را ارائه دادند و پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست با اهداء لوح از تلاش ها و زحمات مدیران هنرستان تقدیر بعمل آمد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها