نوری: حضور حداکثری در انتخابات جشن همگانی است

حمید نوری با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
کد خبر: ۱۴۶۳۵۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، حمید نوری، دادیار سابق قوه قضائیه که در سوئد بازداشت شده بود و اخیرا بعد از پنج سال اسارت به کشور بازگشت، با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات حال حاضر بسیار حساس و پیچیده است. همان طور که بازگشت ناگهانی من به کشور یک جشن ملی شد، حضور حداکثری مردم در این انتخابات نیز یک جشن همگانی است.

وی ادامه داد: کشور‌های غربی تلاش کردند حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کنند، اما مردم ما هوشیار هستند و به موقع در پای صندوق‌های رای حاضر شدند. حتی مردم منتقد و گلایه‌مند کشور نیز فهیم هستند.

حمید نوری خطاب به مرددین حضور در انتخابات گفت: حمید نوری را ببینید. بعد از پنج سال اسارت به کشور بازگشت و این نشان از عزت کشور بود لطفا پای صندوق‌ها بیایید و شکوه آفرینی کنید. در این دو هفته که به کشور بازگشتم فشار اقتصادی را حس کردم، اما مردم در انتخابات شرکت کنند و دشمن را مایوس کنند. هر مشکلی هم که باشد مردم باهم می‌توانند آن را حل کنند.

نوری در پایان درباره کسانی که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور مانع رای دادن برخی از ایرانیان شده بودند، گفت: رفتار این افراد به خوبی ذات آنان را نشان داد و مردم فهمیدند چه کسانی داعیه حکومت بر مردم ایران را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها