سخنگوی شورای نگهبان:

مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

سخنگوی شورای نگهبان از مردم خواست تا رای دادن خود را به ساعات انتهایی موکول نکنند.
سخنگوی شورای نگهبان از مردم خواست تا رای دادن خود را به ساعات انتهایی موکول نکنند.
کد خبر: ۱۴۶۳۵۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در جریان برگزاری انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح آغاز رای گیری را در شعب سراسر کشور داشتیم و به موازات آن در بیش از ۹۵ کشور انتخابات در حال برگزاری است.

وی افزود: همکاران من در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در کارگروه‌های شش گانه‌ای تمام استان‌های کشور را پوشش می‌دهند و هر گزارشی که از سامانه مردم ناظر و همچنین ناظران شورای نگهبان از شعب اخذ رای دریافت می‌کنند، پیگیری می‌کنند و تا حصول نتیجه اقدامات لازم در مورد آن انجام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکید ما همواره بر این بوده که گزارشاتی که از سوی مردم و همچنین نماینده‌های کاندیداها ارسال می‌شود، گزارش‌های مستندی باشد که امکان پیگیری در مورد آنها وجود داشته باشد. از صبح تاکنون گزارشات جزئی واصل شده و همکاران ما تک تک آنها را بررسی و اقدامات لازم در خصوص آنها انجام شده است با نکته جدی و خاصی مواجه نبودیم، اما بر اساس وظیفه نظارتی، باید این موضوعات را پیگیری کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: این اطمینان را به ملت عزیز می‌دهیم که صیانت از آرای تک تک مردم را در دستور کار خود داشته باشیم. از ملت عزیز ایران خواهش می‌کنیم که رای دادن خود را به ساعات انتهایی موکول نکنند و در ساعات ظهر که شاید شعب اخذ رای با تراکم کمتری مواجه باشند مراجعه کنند و آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها