ویژه برنامه‌های رادیو صبا به مناسبت ماه محرم

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ویژه برنامه‌های متنوعی را تهیه و تدارك دیده است
رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ویژه برنامه‌های متنوعی را تهیه و تدارك دیده است
کد خبر: ۱۴۶۳۳۹۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با ویژه برنامه‌های «دل آهنگ، مشتاق دیدار، گنجه، رد پای نشانه‌ها، روایت عاشقی، نواهنگ، حسینی ام، مجلس شبیه، نغمه خانه، بر بوی زلف یار، موج ارغوانی، تکیه‌گاه، بیا بریم هیئت و دل و دلدار» همراه مخاطبان می‌شود.

گروهی از این برنامه‌ها از روز شنبه ۱۶ تیر مصادف با اول محرم به استقبال ماه محرم می‌روند و گروهی دیگر از از روز هفتم محرم به صورت ویژه برنامه تقدیم مخاطبان می‌شود.

ویژه برنامه «دل آهنگ» از روز شنبه ۱۶ تیر هر روز با پخش موسیقی ترانه و تصنیف همراه مخاطبان می‌شود، این برنامه ساعت ۹ صبح اهی آنتن می‌شود.

برنامه «مشتاق دیدار» به روایت امیرحسین مدرس شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳ با داستان‌هایی عامیانه با محوریت ماه محرم همراه مخاطبان می‌شود.

رادیو صبا در برنامه «گنجه» به روایت واقعه عاشورا در داستان‌های کهن فارسی می‌پردازد. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ تقدیم مخاطبان می‌شود.

ویژه برنامه «رد پای نشانه‌ها» به دنبال نشانه‌هایی از احادیث و سخنان گوهربار معصومین (ع) داستان‌های زندگی افراد مختلف را تقدیم مخاطبان می‌کند. این برنامه ساعت ۱۶:۱۵پخش می‌شود.

ویژه برنامه «روایت عاشقی» هر شب ساعت ۲۰ با داستان عشق و دلدادگی افراد مختلف به امام حسین علیه السلام راهی آنتن می‌شود.

برنامه موسیقی محور «نواهنگ» هر شب ساعت ۲۱ با پخش موسیقی و ترانه و شعرخوانی با موضوع ماه محرم در این ایام همراه مخاطبان می‌شود.

این شبکه رادیویی در ویژه برنامه «حسینی ام» میزبان دلدادگانی می‌شود که به بهانه‌ای برای حسین سروده و گریسته اند، در این ویژه برنامه مهمانان روایتگر عشق و دلدادگی خود به امام حسین (ع) می‌شوند. این برنامه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

ویژه برنامه «مجلس شبیه» هر شب ساعت ۲۳:۳۰ با پخش تعزیه و گزارش برگزاری تعزیه به روایت داستان و تاریخچه تعزیه می‌پردازد.

ویژه برنامه‌های «بر بوی زلف یار، موج ارغوانی، تکیه‌گاه، بیا بریم هیئت و دل و دلدار» از روز هفتم محرم همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

ویژه برنامه «بر بوی زلف یار» با اجرای منصور ضابطیان ساعت ۴:۳۰ راهی آنتن می‌شود، در این برنامه سعی شده است با خوانش داستان‌های کوتاه محرمی و عاشورایی و شعر‌های معاصر و پخش ترانه‌های متناسب، حال وهوای عاشورایی برای شنوندگان ایجاد کند.

«موج ارغوانی» با گلچینی از برنامه‌های مناسبتی ایام محرم ساعت ۱۰ صبح تقدیم مخاطبان می‌شود.

ویژه برنامه «تکیه‌گاه» با معرفی تکیه‌های معروف هر روز ساعت ۱۲:۳۰ همراه مخاطبان می‌شود.

برنامه زنده «بیا بریم هیئت» هر روز ساعت ۱۵ با سفر به استان، شهرستان و روستا‌های مختلف مخاطبان را با مراسم و آیین سوگواری امام حسین علیه السلام در سراسر کشور آشنا می‌کند و پیر غلامان هر روستا برای مخاطبان مرثیه خوانی می‌کنند.

ویژه برنامه «دل و دلدار»، در حسینیه اش در کنار ایجاد فضایی برای سوگواری شهادت امام حسین (ع)، با یاران ایشان و اینکه هرکدام از آن‌ها چطور به حماسه کربلا پیوستند آشنا می‌شویم و روایت دلدادگی سیدالشهدا از زبان نویسندگان و شعرا را تقدیم مخاطبان می‌کند، این برنامه هر روز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده همراه مخاطبان می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها