کمک مالی بلاعوض رئیس جمهور شهیددر سفر دوم به استان البرز

استاندار البرز از پرداخت چهار هزار و ۱۲۸ فقره کمک مالی بلاعوض پیرو دومین سفر رئیس جمهور شهید به نیازمندان این استان به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
استاندار البرز از پرداخت چهار هزار و ۱۲۸ فقره کمک مالی بلاعوض پیرو دومین سفر رئیس جمهور شهید به نیازمندان این استان به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۳۴۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی گفت: براین اساس مددجویان بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان البرز با دهک یک تا هشت و غیرمددجویان متقاضی تسهیلات با همان دهک از تسهیلات بهره‌مند شدند. وی عنوان کرد: آغاز فرآیند پرداخت ۲۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با موضوعات هفت گانه از مورخ ۲۱ خرداد ماه سالجاری از طریق ۶ بانک عامل با اولویت درمان از دیگر مصوبات سفر پربرکت ریاست جمهوری در دور دوم به استان البرز بوده است.

عبداللهی افزود: متقاضیان دور اول پرداخت‌های تسهیلات قرض الحسنه سفر استانی می‌توانند پس از دریافت پیامک از سوی بانک‌های عامل در بازه زمانی مقرر برای تشکیل پرونده و دریافت وام ۱۵۰میلیون ریالی با اقساط ۶۰ ماهه اقدام کنند. وی یاد آورشد: از طریق تماس تلفنی با سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شماره سه رقمی ۱۱۱، پورتال سامد به آدرس portal.۱۱۱.ir و نامه‌های تقدیمی به رئیس جمهور شهید در بازدید‌های سفر استانی، مجموعا تعداد ۹۴ هزار و ۳۸۰ فقره مورد واصله در سامانه سامد استان ثبت و در دست بررسی قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: همچنین با ابلاغ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعتباری به ارزش سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برای پرداخت‌های مرحله اول از دور دوم سفر استانی به البرز تخصیص یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها