مرگ تلخ نوازنده تومبا با حمله 8 سگ ولگرد

موسیقی غم‌انگیز پایانی (+عکس)

یک سگ ولگرد یک نوزاد دختر که فقط 3 ساعت از به دنیا آمدنش می گذشت را در یک بیمارستان در شرق هند ربود!
کد خبر: ۱۴۶۳۲۹

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، سوکادیو موهانتی ، سرپزشک بیمارستان آنانداپور که این حادثه در آن رخ داده است گفت : نوزاد دختر پس از زایمان روی زانوهای مادرش خوابیده بود که یک سگ ولگرد وارد بیمارستان شد و نوزاد تازه متولد شده را به دندان گرفت و با خود برد!
او افزود ، بابی داس مادر نوزاد پس از دریافت اجازه خروج در سالن بیمارستان در انتظار شوهرش روی زمین نشسته بود و نوزادش را روی زانوان خوابانده بود که سگ کودک را به دندان گرفت. مادرشروع به فریاد زدن کرد و یکی از پرستارها با جارو به تعقیب سگ پرداخت و چند ضربه به سگ زد. سگ ولگرد با دریافت ضربات جارو نوزاد را رها کرد و از بیمارستان گریخت.
دکتر موهانتی گفت : نوزاد که چند بار سگ اورا گاز گرفته و به شدت مجروح شده بود به بیمارستان دیگری منتقل شد و در آنجا با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت. این حادثه در بیمارستان شهر آنانداپوردر فاصله 150 کیلومتری شمال شهر بهوبانیسوار ، مرکز ایالت اوریسا در شرق هند رخ داده است.
مقامات بهداشتی ایالت اوریسا هرگونه سهل انگاری از سوی مسوولان بیمارستان آنانداپور را در ربودن این نوزاد توسط سگ ولگرد رد کرده و حتی پراناباناند ستهی ، مسوول بهداشت ایالت اوریسا به روزنامه هندوستان تایمز گفت: من در این حادثه اعضای خانواده نوزاد را مقصر می دانم که علی رغم حضورشان هنگام ورود سگ ولگرد به داخل بیمارستان و ربودن نوزاد هیچ کاری نکردند!
اینهم از ماجرای یک بیمارستان بی در و پیکر هند که اعضای خانواده بیماران باید در گوشه و کنار و در جلوی در بیمارستان نگهبانی کنند تا سگ ولگرد یا شغال یا هر جانور دیگری وارد بیمارستان نشود و احیانا نوزادی را نرباید!
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها