سه خبر از پلیس گنبد

سرهنگ
سرهنگ "نادعلي صادقي"  گفت : در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور، شناسايي و دستگيري محکومان متواري و تحت تعقيب توسط مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان به اجرا گذاشته شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۲۲۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان صادقی افزود: در اين راستا مأموران پس از انجام اقدامات هوشمندانه پليسي تعداد 43 نفر از متهمان فراري و تحت تعقيب را در چند عمليات منسجم و هماهنگ دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان گنبدکاووس گفت: متهمان دستگير شده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند. سرهنگ "نادعلي صادقي"  اظهار داشت: در پي استمرار طرح هاي پيشگيري از سرقت و مبارزه قاطع با سارقان؛ موضوع در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي گنبد پس از اقدامات اطلاعاتي و ميداني موفق به دستگيري 7 سارق حرفه اي و سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقيقات تخصصي پليس، سارقان تاکنون به 19 فقره انواع سرقت اعتراف و به همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي گنبدکاووس همچنین  از شناسايي و دستگيري 2 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان و کشف بيش از نيم کيلو ترياک در عمليات مأموران انتظامي خبرداد.
سرهنگ "نادعلي صادقي"  بيان داشت: در پي کسب اخباري مبني بر اينکه  2سوداگر مرگ در منازل خود واقع در يکي از مناطق حاشيه اي به صورت گسترده اقدام به فروش مواد مخدر مي کنند، بررسي موضوع براي شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا مأموران پس از اطمينان از صحت موضوع و طي هماهنگي با مرجع قضائي در دو عمليات جداگانه موفق شدند اين 2 متهم را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه  آن ها مقدار بيش از 520 گرم انواع موادمخدر را کشف کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان گنبد در پايان با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص توزيع کنندگان مواد افيوني از طريق تماس با مرکز فوريت هاي110 به پليس اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها