راه اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی فارس

پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی در برخی از مدارس و کانون‌های فرهنگی هنری استان فارس راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۹۸۸

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: سازمان دانش‌آموزی با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های متنوع تربیتی اوقات فراغت دانش‌آموزان را در ایام تعطیلات تابستانی غنی می‌کند.
محمد امین کرم زاده افزود: پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی و معرفتی، تربیت اجتماعی و سیاسی، آشنایی با آثار فرهنگی و محیط زیست توام با ایجاد شادابی و نشاط در مدارس راه اندازی می‌شود.

راه اندازی پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی فارس
وی ادامه داد: برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش بینی شده در موضوعات مختلف در قالب کارگاه‌های تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی، فضای مجازی و سفر‌های تربیتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس اضافه کرد: سازمان دانش آموزی برای ایجاد میدان‌های تربیتی آموزنده و مفرح، سبد کاملی از فعالیت‌ها در قالب پویش ها، مسابقات و رویداد‌ها را براساس محتوای مناسبت‌های ایام تعطیلات تابستانی برای سلایق و علاقه مندی‌های دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا می‌کند.
کرم زاده افزود: با پیش بینی و برنامه ریزی اصولی و دقیق می‌توان تابستان را به فرصتی برای تربیت و کشف استعداد‌های ناب دانش آموزان تبدیل کرد.
وی گفت: برگزاری اردو‌ها و سفر‌های تربیتی از دیگر فعالیت‌های سازمان دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و در این خصوص اعزام اردوی معرفتی و معنوی زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس در سال جاری در حال پیگیری و اقدام است.
دانش آموزانی که متقاضی شرکت در این کلاس‌های آموزشی، مهارتی و تربیتی هستند می‌توانند به مسئولین سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه خود مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها