واکنش رئیس سازمان سنجش به خبر خرید و فروش سوالات کنکور

مهر: رئیس سازمان سنجش در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در مورد خرید و فروش سوالات کنکور گفت : اگر این نماینده مجلس مدعی وجود مدارک مستند در این زمینه است چرا از ماهها پیش که از وی در این زمینه درخواست مدارک شده است، مدرکی ارائه نکرده یا برای معرفی باندهای فروش سوالات گامی برنداشته است.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۴

دکتر عبدالرسول پورعباس با بیان این مطلب افزود : شهریار مشیری نماینده مجلس شورای اسلامی از چند ماه پیش ادعاهای واهی در مورد فروش سوالات کنکور و لو رفتن این سوالات مطرح کرده که هیچ مدارکی دال بر صحت گفته های خود تا کنون ارائه نکرده است.
وی اضافه کرد : سازمان سنجش آموزش کشور که بر صحت آزمون های سراسری تاکید ویژه ای دارد، بارها تصریح کرده است که در صورتی که این نماینده مجلس مدارکی دال بر فروش سوالات کنکور دارد، مدارک را به مراجع ذی صلاح برای رسیدگی به تخلفات ارائه کند که تا کنون هیچ مدرکی از وی در اختیار مراجع ذی صلاح برای رسیدگی به این امر قرار نگرفته است.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد : سازمان سنجش نیز مصر است اگر چنین مدارکی وجود دارد برای برخورد با عاملان آن، مدارک در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گیرد.
پورعباس ادامه داد : این نماینده مجلس برای مطرح کردن خود و احتمالا زمینه سازی برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی چنین ادعاهایی را مطرح می کند. ما در سازمان سنجش آمادگی کاملی برای ایجاد یک تریبون برای سخنرانی ایشان در جمع رسانه های گروهی داریم تا مدارک خود را در اختیار رسانه ها قرار دهد تا در زمینه فروش سوالات توسط سازمان سنجش یا هر فرد و ارگان دیگری شفاف سازی شود.
وی گفت : البته این احتمال وجود دارد که این نماینده مجلس خود دست اندرکار خرید و فروش سوالات کنکور باشد که مدارکی در این زمینه به طور اختصاصی در اختیار وی است و هیچ فرد دیگری چنین مدارکی را در دست ندارد.
رئیس سازمان سنجش گفت : وزارت اطلاعات بارها صحت تمامی کنکورهای امسال را تایید کرده است و هیچ گونه گزارشی مبنی بر ادعای این نماینده مجلس منتشر نشده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها