مدیرکل استاندارد استان خبر داد؛

صدور 19 و ابطال 32 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان

مدیرکل استاندارد گلستان از صدور 19 پروانه و ابطال 32 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان، در طی 3 ماهه نخست سال 1403 خبر داد.
مدیرکل استاندارد گلستان از صدور 19 پروانه و ابطال 32 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان، در طی 3 ماهه نخست سال 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۰۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سید مهدی حسینی گفت : علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید‌ کننده یا ارائه کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان گلستان، تعداد 19 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شد، ادامه داد: از این تعداد پروانه برای واحدهای تولیدی استان، تعداد 15 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 4 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

مدیرکل استاندارد گلستان با اشاره به این که پروانه های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است، خاطر نشان کرد: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد سازی در جامعه به ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود اقتصاد جامعه محکم تر می شود.

حسینی با تأکید بر اینکه طی 3 ماهه نخست سال جاری نیز 32 پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال، 52 پروانه تعلیق و 25 پروانه نیز تمدید شده است، تصریح کرد: رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد و توجه به این مهم از سوی تمام افراد به ویژه واحدهای تولیدی خدماتی از مسایل مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها