طرح‌های پژوهشی با رویکرد جهش تولید در بخش تعاون حمایت می‌شوند

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین جلسه اتاق فکر تعاون استان گفت: طرح‌های پژوهشی با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم در بخش تعاون حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۶۲۶۱۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ روح‌الامین امیری با اشاره به دستورالعمل جدید نحوه تصویب طرح‌های پژوهشی در بخش تعاون گفت: به منظور بهبود هر چه بیشتر کیفیت و کمیت طرح‎‌های پژوهش‌های حوزه تعاون، جغرافیای پژوهشی استانی به 6 پهنه جغرافیایی تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: دامنه هر پژوهش مصوب یک پهنه جغرافیایی را در برخواهد داشت که استان اصفهان به همراه استان‌های تهران، مرکزی، قزوین، البرز و قم در پهنه مرکزی قرار دارند و از هر استان 2 موضوع پژوهشی جهت بررسی به وزارت ارسال می‌شود و در نهایت در هر پهنه جغرافیایی یک طرح پژوهشی اجرا خواهد شد.

امیری در ادامه با بیان این‌که موضوع‌های پژوهشی باید درچارچوب رویکرد «جهش تولید با مشارکت مردم» و حل یک مسأله یا بهبود ظرفیت‌های موجود در هر پهنه جغرافیایی باشد و نتیجه آن مسائل مهم و جدی در حوزه تولید و مشارکت مردمی را حل کند.

مدیر تعاون ضمن دعوت از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی استان برای همکاری با اداره آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی‌ها افزود: فراخوان موضوع‌های پژوهشی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها ارسال گردید که 18 موضوع پژوهشی به اداره آموزش، ترویج و تحقیقات وصول شده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه محققینی که نسبت به معرفی طرح پژوهشی اقدام کرده بودند حضور یافتند و پژوهشگران اقدام به معرفی طرح‌های خود کردند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها