گزارش اندیشکده «کارنگی برای صلح بین‌الملل»؛

مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه

ببینید | تشریح جزییات عملیات کمین مرکب گردان «جنین» از زبان سخنگوی سرایا القدس

سخنگوی "سرایا القدس" شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین جزییات عملیات موفقیت آمیز دیشب (چهارشنبه) نیرو‌های مقاومت در «جنین» واقع در کرانه باختری را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۴۴

ببینید | تشریح جزییات عملیات کمین مرکب گردان «جنین» از زبان سخنگوی سرایا القدس

به گزارش جام جم آنلاین، بنابر گزارش الجزیره، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس اعلام کرد: مبارزان قهرمان گردان جنین نیمه شب گذشته دو خودروی نظامی اسرائیلی را در جریان کمین ترکیبی در منطقه مرج بن عامر در شمال جنین واقع در شمال کرانه باختری منفجر کردند و با نیرو‌های اشغالگر درگیر شدند که در این عملیات همه سرنشینان این دو خودرو کشته و زخمی شدند. مبارزان گردان جنین با نیرو‌های پشتیبانی دشمن هم درگیر شده و تلفاتی نیز به آن‌ها وارد کردند.

تعداد بازدید : 40

وی افزود: مبارزان فلسطینی در جریان این کمین بیش از ۶ بمب در مسیر صهیونیست‌های اشغالگر منفجر کرده و با آن‌ها به مدت بیش از ۸ ساعت رو در رو درگیر شدند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: ما به جهاد و مبارزه در راستای تحقق اهداف مشروع ملت مظلوم و مقاومت عادلانه آن ادامه می‌دهیم و تا بیرون راندن اشغالگران متوقف نخواهیم شد و دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی خفت‌بار از کرانه باختری، غزه و دیگر میادین در برابر دلاوری مقاومت و پایداری ملت فلسطین ندارد.

گفتنی است که پیش از این مقاومت جنین ویدیویی از جزییات کمین مرکب که شب گذشته (چهارشنبه) در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین منجر به کشته شدن یک سرباز و زخمی شدن ۱۷ تن دیگر از نظامیان صهیونیست شده است، منتشر کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها