پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

قصه شماره ۱۰ در کشتی آنجلیکا

در این آخر هفته فیلم‌های‌ سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن نظیر شماره ۱۰، تروریست، قصه‌های صندوق، مسافر، ضد، کشتی آنجلیکا، ریو ۲، دایناسوری از اقیانوس‌ها، زن خوب مرد خوب، بانی‌لیک گم شده، عملیات رانیگانج، فرزندخوانده، صاحبخانه مزاحم، منصور، زنده‌باد ناراسیما ردی، ورای قانون، آشپزباشی، یک روز جمعه، ارباب‌ جنگ، طلا، شاهد نامرئی، عصر دایناسورها ــ تماشای خورشیدگرفتگی، پنگوئن ببری ــ ۳ قهرمانان جنگل، قلب خورشید، دنیای آرمان، هیاهوی بچه و مریم مقدس روی آنتن شبکه‌های سیما می‌روند که ما از میان‌شان پیشنهادهایی برای شما داریم.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۰۹
نویسنده نوشین مجلسی - گروه رسانه
 
شماره ۱۰ در شبکه یک 
فیلم سینمایی «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با بازی تحسین‌برانگیز مجید صالحی یکی از آثار مورد توجه مخاطبان و منتقدان است. یکی از رزمندگان ایرانی، اواخر جنگ تحمیلی به اسارت درمی‌آید و می‌خواهد از اردوگاه فرار کند. او خودش را جوشکار زیر آب معرفی می‌کند... .مجید صالحی،حسام منظور،سیامک صفری، بهرنگ علوی و مهدی زمین‌پرداز در فیلم سینمایی شماره ۱۰ نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 
روایت «قصه‌های صندوق» در شبکه ۲
فیلم تلویزیونی«قصه‌های صندوق» به کارگردانی محمدحسین امانی،شنبه۹ تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان این فیلم مرتبط با انتخابات است و با توجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه تماشای آن را پیشنهاد می‌کنیم. سیروس همتی، نیلوفر شهیدی، سیروس میمنت، نفس جافری و محمدقاسم اسماعیلی در فیلم تلویزیونی «قصه‌های صندوق» بازی کرده‌اند.
 
«مسافر» در راه شبکه ۳
فیلم تلویزیونی «مسافر» به کارگردانی محمد دستگردی امروز ساعت ۱۰و۳۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ دراین فیلم زنده‌یادان خسرو شکیبایی و سیامک اطلسی حضور دارند و از این رو تماشای آن می‌تواند برای دوستداران این دو هنرپیشه خاطره‌انگیز باشد. قصه ازاین قرار است: دکتر کامران که فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی است از آمریکا به ایران می‌آید تا خانواده‌اش را ملاقات کند...خسرو شکیبایی، سیامک اطلسی، نفیسه روشن، پوریا پورسرخ و رزیتا غفاری بازیگران این فیلم هستند.
 
موج‌سواری «کشتی آنجلیکا» در شبکه ۴
فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‎‌‌کنیم؟ این فیلم یکی از آثار خاطره‌انگیز و خوش‌ساخت سینمای ایران است که در آن می‌بینیم: سال‌ها پیش، یک کشتی به‌نام آنجلیکا حاوی مقدار زیادی طلا در خلیج‌فارس غرق شده است. احمد بیک، مردی از اهالی شیراز است که پس از سال‌ها زندگی و کار در هندوستان، نقشه‌ای از محل غرق‌شدن کشتی در خلیج‌فارس به‌دست‌آورده و برای یافتن آن به ایران بازمی‌گردد..اما ... در این فیلم داریوش ارجمند، عزت‌ا... انتظامی،مهدی فتحی، مجید مظفری، آتیلا پسیانی،پرویز پورحسینی، جمشید جهان‌زاده وکتایون ریاحی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
 
نمایشی ورای قانون
فیلم سینمایی «ورای قانون» به کارگردانی جیمز کولن امشب ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم برای آنتن جدید است و چهره‌هایی همچون استیون سیگال، جانی مسنر و دی ام‌اکس در آن حضور دارند. قصه درباره یک کارآگاه است که با کمک یک تاجر و یک پلیس بازنشسته تلاش می‌کند تا قاتل پسرش را پیدا کند. او سعی می‌کند عدالت را اجرا کند اما ... .
 
عصر دایناسورها در شبکه کودک
انیمیشن سینمایی «عصر دایناسورها ــ تماشای خورشیدگرفتگی» به کارگردانی چارلز گروسونور امروز ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم سینمایی جدید است و فضایی انگیزه‌بخش برای کودکان دارد. در این فیلم می‌بینیم: لیتل فوت، بچه‌دایناسور گردن‌درازی است که با پدربزرگ و مادربزرگش، در دره‌ای با دیگر دایناسورهای گیاهخوار زندگی می‌کنند. لیتل فوت به همراه پدربزرگ و مادربزرگ بعد از طی مسیری طولانی و پرفرازونشیب به مقصد می‌رسند و او با دیدن مقصد و شباهت آن به رویای اسرارآمیزش متعجب می‌شود. او در خواب خورشیدگرفتگی می‌بیند اما ... .
 
هیاهوی بچه‌ها در شبکه سلامت 
فیلم سینمایی «هیاهوی بچه» به کارگردانی چارلز شایر فردا ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم با زیرنویس برای ناشنوایان بهسازی شده است. این فیلم با بازی دایان کتین و سم شپرد، داستان زنی به نام کیت است که در یک شرکت بزرگ و زنجیره‌ای تهیه غذا، سمت مهمی دارد. یک اتفاق موجب می‌شود زندگی کیت دگرگون شود و ... .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها