جام جم آنلاین اصفهان؛ این همایش برای اولین بار در کشور در مرکز نمایشگاه ایران مال برگزار شد و برنامهریزیهایی نیز برای برگزاری اینگونه نشستها در استانهای مختلف کشور در دست اقدام است.
هدف اصلی از این همایشها، آگاهیبخشی در حوزه کارکردهای روابط عمومی است که نبض رویدادهای نمایشگاهی کشور هستند. همچنین طی این همایش انتخابات تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های نمایشگاه های کشور برگزار شد.
اعضای هیات رییسه این شورا عبارتند از مدیران روابط عمومی استان های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و کرمانشاه که با اکثریت ارا از سوی مدیران روابط عمومی ۳۱ استان و اعضای هیات رییسه انجمن نمایشگاه های کشور انتخاب شدند. روابط عمومیها به عنوان نقطه اتصال رسانهها و مراکز اقتصادی نمایشگاهی، پیشانی توسعه رویدادها هستند و مهمترین بخشی که اطلاعات رسمی، دقیق و به موقع را ارائه میدهند.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد