رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

ساماندهی مسافران در سطح شهر تنها به عهده شهرداری نیست

جابه جایی ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان همدان

مديركل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.
کد خبر: ۱۴۶۱۵۴۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان، همدان مهرداد آهکی اظهار كرد: جابه جایی ۸۰۰ هزار مسافر در قالب ۹۱ هزار سفر انجام شده است که ۷۴ درصد سهم سفرهاي ناوگان حمل و نقل عمومی را سفرهای درون استانی و ۲۶ درصد را سفرهای برون استانی تشكيل می دهند.

مديركل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اشاره به اينكه ارتقای كيفيت خدمات سفر و خدمت رساني از جمله دلايل رشد جابجايی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی می باشد، افزود: در تلاش هستیم این مهم در بخش ناوگان مسافری استان همدان تداوم يابد و شاهد رشد روز افزون استفاده از حمل و نقل عمومی توسط شهروندان باشيم

وی ادامه داد: خطر تصادف در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل کنترل مستمر سطح ایمنی ناوگان مسافری توسط کارشناسان راهداری و عوامل پلیس راه و بکارگیری رانندگان حرفه ای بسيار پايين تر از وسايل نقليه شخصی است كه اين امر بايد مورد توجه شهروندان قرار گيرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۲۰ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان اشاره و مطرح کرد: همه این رانندگان عزیز دارای کارت هوشمند و سلامت هستند و زیرنظر این اداره‌کل قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها