ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان سرباز

در اولین روز عید قربان چهار رأس گوسفند به نیت قربانی ذبح و گوشت قربانی بین نیازمندان چهار روستای بخش‌های تابعه شهرستان سرباز توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۳۷۰

به گزارش جام جم آنلاین،روابط عمومی جمعیت مردم نهاد یاریگران زندگی نوین مکران گفت: به مناسبت عید سعید قربان و حمایت خیرین موسسه بانوان نسیم بخشش، در اولین روز عید قربان چهار رأس گوسفند با اعتباری بالغ بر ۳۰۲ میلیون ریال خریداری، به نیت قربانی ذبح و گوشت قربانی بین نیازمندان چهار روستای بخش‌های تابعه (روستاهای: پندک بخش مرکزی، پیر توابع بخش نسکند، اشکستگ بخش مینان و ظاهر آباد کیشکور) شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کمال زئی مدیرعامل جمعیت مردم نهاد یاریگران زندگی نوین مکران ضمن تشکر از حمایت خیرین نیک اندیش بانوان نسیم بخشش افزود: قربانی کردن نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی‌ها و جلوه‌ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خدا است.
وی با اشاره به تاثیر قربانی کردن در آمادگی روحی برای دوری از هرگونه منفعت طلبی و زیاده خواهی، تصریح کرد: گوشت قربانی برای فقرا، مستمندان، نیازمندان و همسایگان مصرف شود که در حقیقت این قربانی یک نوع رسیدگی به نیازمندان و تقویت روحیه نوعی دوستی است.
مدیر عامل جمعیت مردم نهاد یاریگران زندگی نوین مکران در شهرستان سرباز ادامه داد: جمعیت مردم نهاد یاریگران زندگی نوین مکران در شهرستان سرباز امسال طرحی با عنوان «قربانی مشارکتی و نیابتی» را به مناسبت عید قربان اجرایی کرد.
کمال زئی بیان کرد: در این طرح خیرین موسسه بانوان نسیم بخشش با حمایت مالی خود مشارکت کردند.
طرح قربانی تا روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ادامه دارد و نیک اندیشان می‌توانند در این دو روز باقی مانده در طرح شرکت نمایند تا انجمن به نیابت از آنها سنت قربانی را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها