ترویج یک فرهنگ حسنه توسط اهالی شهرستان بافق

یزد- مدیر کل زندانهای یزد گفت: در سال جاری در اقدامی فرهنگ سازانه، نیکوکاران اهل شهرستانِ بافق هزینه های مربوط به قربانی را به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص دادند .
کد خبر: ۱۴۶۱۳۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رضا مقبلی مدیر کل زندانهای استان یزد و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جاری شاهد یک اتفاق فرهنگ سازانه توسط اهالی شهرستان بافق بودیم که هزینه های مربوط به قربانی در روز عید قربان را به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص داند.

مقبلی در ادامه افزود: چندی پیش امام جمعه شهرستان بافق طی مصاحبه ای اعلام کرد که هزینه قربانی میتواند برای کمک به نیازمندان صرف گردد و بسیاری از نیکوکاران اهل این شهرستان مبالغ مورد نظر خود را که در گرامی داشت اولین سال ترحیم عزیزان خود به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص دادند.

مدیر کل زندانهای یزد در ادامه گفت: در این ایام همه روزه ستاد دیه استان میزبان خیرین اهل شهرستان بافق بود که با حضور خود در دفتر این ستاد مردمی مبالغ مورد نظر خود را به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص میداند که این موضوع نشان دهنده فرهنگ بالای مردم این شهرستان است که در این موضوع پیشگام شده و زمینه آزادی زندانیان غیر عمد را از زندان فراهم کردند.

مقبلی افزود: ستاد مردمی دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که فعالیت امداد رسانی دارد و تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت مینماید و نیکوکاران و خیرین  می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

وی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگویی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها