مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛

هر زمان دولت و مجلس همراه با انقلاب و آرمان های انقلاب بودند بر عملیات روانی دشمن فائق شده ایم

عبدالرحیم افروغ در دیدار با مسئولان شهر امام حسن شهرستان دیلم ، گفت: هر زمان که دولت و مجلس همراه با انقلاب و آرمان های انقلاب بودند ، توانستیم بر عملیات روانی دشمن غدار که به دنبال انحراف افکار عمومی بود ، فائق بیاییم و  به نتیجه برسیم.
کد خبر: ۱۴۶۱۱۶۳

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ استان بوشهر ، وی افزود: ما به انقلاب اسلامی باور داریم و یک گام به عقب برنمی گردیم و قطعا این مسیر خدمتگزاری با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و روسیاهی اش برای کسانی خواهد بود که زمانی متولی این کشور بودند و دستی بر عرصه داشتند ، اما در زمان مدیریت شان کشور را به سمت عقب افتادگی سوق دادند و دنبال کننده ی  اندیشه های غربی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه شهید رئیسی واژه خدمت را عملی معنا کرد ،یادآور شد: شهید رئیسی بهترین نعمت وجوشان را که نعمت حیات بود در راه خدمت به مردم قدرشناس ایران نثار کرد .

وی اضافه کرد: آنچه که رئیسی را ساخت ، همان مسیری بود که حاج قاسم و امام راحل را ساخت و نظام اسلامی ما شهید رئیسی و رئیسی هایی تربیت کرده که تقدیم به ملت عزیز خواهد کرد.

افروغ ادامه داد: عهد ما این است که تا آخرین لحظه که مدیریت با افتخار در دولت آیت الله رئیسی داریم از انجام کارها و خدمت به مردم کوتاه نخواهیم آمد و اندکی از انگیزه و تلاشمان کم نخواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه به وجود ظرفیت های فرهنگی و موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهر امام حسن اشاره کرد و تصریح نمود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه مناسبی جهت تدبیر و چاره اندیشی موضوعات فرهنگی شهر خواهد بود و از این بستر برای مردمی سازی فعالیت های فرهنگی و ارتقا موقعیت گردشگری و فرهنگی شهر نباید غفلت کرد.

افروغ اذعان کرد: داشتن پل ارتباطی با دستگاههای فرهنگی و ارتباط گیری دوسویه قطعا موجب خواهد شد فعالیت ها و برنامه های این حوزه با شرایط و کیفیت بهتر برگزار گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها