به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد؛

هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در بوشهر

داستان این نمایش در مورد پسر جوانی است که در پی رسیدن به معشوق خود با سنت‌ها و فرهنگ‌های غلط دست و پنجه نرم می‌کند
کد خبر: ۱۴۰۰۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین؛ همزمان با روزهای پایانی سال نمایشنامه "حوادث لم تکن بالحسبان" کاری از گروه تئاتر اشراق به نمایش در می‌آید.

سید کاظم قریشی کارگردان این نمایش ضمن اعلام این خبر به جام جم آنلاین خوزستان افزود: این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق و با مشارکت فرهنگسرای مهدیه شهرداری کوت عبد الله در تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اسفنده در فرهنگسرای مهدیه اجرا می شود.

این کارگردانِ تئاتر افزود: نمایش حوادث لم تکن بالحسبان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبد الله و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون به روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: داستان این نمایش در مورد پسر جوانی است که در پی رسیدن به معشوق خود با سنت‌ها و فرهنگ‌های غلط دست و پنجه نرم می‌کند که در این راه به مصائب فراوانی گرفتار می شود و پدر و مادر پیرش گرفتار غربت و در به دری می شوند ولی در نهایت موفق می‌شود به خواسته خود برسد.

نویسنده این نمایش سالم باوی؛ کارگردان سید کاظم قریشی و بازیگران شاملِ هاشم اهوازی، هادی ناصری، بسنه ناصری، عبد الرحمن اهوازی، آمنه ناصری، شیماء ناصري، زهراء شاوردی و شروق شجیرات هستند.

موسیقی، افکت و منشی صحنه را فردوس ناصری بر عهده دارد.

 

نمایش

نمایش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها