نگاهی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در سالگرد ملکوتی ارتحال امام (ره)

معنا همچون ساختار

بگذارید از زاویه دید تازه‌ای به سخن رهبر جانان و جان ملت ایران بنگریم. بدانید سخن همیشه بهنگام رهبر معزز، بیش از هر چیز یک هشدار به ماست که راه جهانی امام باطن‌نگر را در جایگاه پیام‌دارانه‌اش به‌ یاد داشته باشیم که مسئله فلسطین یکی از خورشیدهای درخشان رهبری عقلایی، باطنی، الهی و مأموریت‌های جهانی و غیبی امام (ره) بوده و کشت و کار از روز نخست‌شان طبق نقشه الهی پیش رفته که هرچه  به دست آمده است و دستاوردهای کشت و کار هفتاد‌ساله،‌ شصت‌ساله و چهل وپنج ساله امام راحل را امروز در زمان برداشت ثمرات جهانی که دنیایی در جوش و خروش آمده  با خواب‌زدگی عمومی خود به باد ندهیم.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۴۳
نویسنده احمد میراحسان - نویسنده، شاعر و مستندساز

 چگونه می‌شود رفح مظلوم سلاخی شود و مردم فرانسه، انگلیس، لهستان، اتریش، اسپانیا، سوئد، آلمان و دانشجویان دانشگاه‌ها و مدارس سراسر آمریکا بخروشند و مردم یمن شکوهمندانه پرچم کیلومتری فلسطین  را حمل کنند و ملت ایران با چهل و پنج سال هزینه و تحمل رنج‌های فراوان اینک در تشییع رئیسی عزیز و سوگ‌ها و اعیادی چون غدیر و با جمعیت میلیونی پرچم‌های فراوان فلسطین را چون سرنیزه به چشم یزید زمان فرو نکنند؟ و ایران خستگی‌ناپذیر با فریادی بلندتر از همه فریادها نخروشد و در انفعال مشتی فاسدالعقیده، اپوزیسیون خود فروخته‌ صهیونی تماشاچی و در خود فرو رفته تماشاچی باشد و عرصه را به اهل نفاق و اردوغان‌ها بسپارد؟ و وظایف انقلابی‌مان را در کف خیابانها و جمعیت میلیونی نسبت به کودکان بی‌سر و مادران تکه‌تکه شده فراموش کنیم و بار دفاع را رهبر محتشم‌‌مان، مرد مردان تنها بر دوش کشد؟ و مومنان متوجه اهمیت جهانی کار مردمی خود در تظاهرات دفاع از مردم مظلوم نباشند و به عمل اعظم ولی فقیه و سپاه سرفراز بسنده کنند؟ چرا همه‌چیز باید دولتی باشد؟ چرا دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حرکتی خودپو با هم پرچم فلسطین را حمل نمی‌کنند و دانشجویان انقلابی همه استان‌ها در مرکز استان‌شان و همه طلبه‌های تهران قم و مشهد و اصفهان  یا کارگران و اقشار مردم و بسیجیان هر هفته و هر ماه گرد هم نمی‌آیند تا سهم خود را در همراهی جهانی ایفا کنند؛ حال که دنیا به‌پا خاسته ما به صبر و تحمل چهل و پنج ساله بسنده کنیم و حالا تماشاچی شویم. 

‌فلسطین مسئله‌ اصلی قیام امام (ره) 

به‌ نظرم رهبر خردمند با آغازگاه سخن‌شان در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) حول فلسطین دارند چیزی می‌گویند؛ ‌فلسطین یکی از مسائل اصلی قیام امام، ما و انقلاب ماست و رهبر قصد انگشت نهادن بر کار عظیم امام در احیای مقاومت فلسطین برای هشدار به ما دارند و درسی را به ما ملت در از پا ننشستن پس از این همه هزینه یادآوری می‌کنند‌ . این سخن چنان واضح است که نیاز به تبیین ندارد. ماجرای فلسطین یک نقشه غیبی الهی پیشاظهور است و مجازات سرکشی وحشیانه بنی‌اسرائیل صهیونی در آن رخ می‌دهد و دفاع از آن در همه احوال وظیفه امت محمدی است.

سخنرانی‌های چهارده خردادی رهبر عزیز انقلاب اسلامی، مجموعه‌ای از معارف الهی و نیز امام‌شناسی درخشان است و هر بار پرده‌ای تازه از حجاب‌ها را بر می‌کشد و سیمای هنرآفرین و وجود پاک و ملکوتی و عقل نوری محبوبش را بر متن رویداد و آزمون الهی در زیست دنیوی‌اش تبیین می‌کند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها