طرح ضربتي مقابله با سرقت و دستگيري 18 سارق در هرمزگان 

رييس پليس آگاهي استان هرمزگان از اجراي طرح ضربتي مقابله با سرقت و دستگيري 18 سارق در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.
رييس پليس آگاهي استان هرمزگان از اجراي طرح ضربتي مقابله با سرقت و دستگيري 18 سارق در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۲۲

 

هرمزگان-جام جم انلاین-رييس پليس آگاهي استان هرمزگان از اجراي طرح ضربتي مقابله با سرقت و دستگيري 18 سارق در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ "عبدالمجيد کرمي" در تشريح اين خبر بيان داشت: با تلاش همه جانبه پليس آگاهي استان در راستاي ارتقاء امنيت عمومي و اجتماعي، طرح عملياتي مقابله با سرقت هاي خرد به مدت 72 ساعت در استان اجرا شد.

 وي افزود: در اجراي اين طرح  که با هدف کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد مجموعا 64 فقره انواع سرقت کشف و 18 سارق شناسايي و در عمليات هاي جداگانه دستگير شدند.

اين مسئول انتظامي با تاکيد بر جديت پليس در اجراي منظم و مستمر طرح هاي مقابله با سرقت و پاکسازي مناطق و محلات آلوده و جرم خيز، اظهار داشت: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و تلاش پليس براي شناسايي مالباختگان و تحويل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي استان هرمزگان با هدف پيشگيري و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان ومردم استان خواست ضمن توجه جدي به توصيه هاي کارشناسان پليس، در نگهداري و حفاظت از اموال خود دقت بيشتري داشته و  منازل  و وسايل نقليه خودرو و موتورسيکلت خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده نظير قفل پدال و قفل زنجير، قفل فرمان مجهز کرده و حتي الامکان وسايل نقليه خود را در مکان هاي خلوت، تاريک و غير ايمن پارک نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها