پیام مدیرعامل ایزوایکوبه مناسبت هفته جهانی محیط‌زیست

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در پیامی هفته جهانی محیط‌ زیست را تبریک گفت.
دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در پیامی هفته جهانی محیط‌ زیست را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۱۸


هرمزگان-جام جم انلاین-دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در پیامی هفته جهانی محیط‌ زیست را تبریک گفت.


به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو ضمن اشاره به برنامه استراتژیک ایزوایکو و توجه به حفاظت از محیط زیست در استراتژیهای مدیریتی این مجتمع عنوان کرد هدف مجتمع ایزوایکو تبدیل شدن به صنعتی سبز و صیانت از فضای سالم زندگی است.
در ادامه پیام مدیرعامل ایزوایکو آمده است:
مقام معظم رهبری «مدظله العالی»:
“برای ما مسأله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی، مسأله‌ای تجمّلاتی و درجه دو نیست؛ یک مسأله حیاتی است.“
‏‎در این هفته، بیایید باز هم تعهد خود را نسبت به اصول پایداری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی تجدید کنیم. هر گامی که به سمت کاهش پسماند، استفاده بهینه از منابع و حمایت از تنوع زیستی برمی‌داریم، می‌تواند به ساخت آینده‌ای بهتر برای نسل‌های آینده کمک کند.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران طی سالهای گذشته با طراحی، ساخت و تحویل چهار فروند شناور جمع آوری آلودگی های نفتی کمک شایانی به حفظ و پاک سازی محیط زیست دریایی انجام داده است و همچنین با شناسایی پیمانکاران متخصص و مجرب طی دو سال گذشته اقدام به گسترش فضای سبز مجتمع نموده و در مسائل آموزشی و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست نیز گامهای مؤثری برداشته ایم.


‏‎ هر یک از ما نقشی حیاتی در حفاظت از محیط زیست داریم و اقدامات کوچک ما می‌تواند تأثیرات بزرگی به همراه داشته باشد، ‏‎بیایید با الهام از شعار «زمین ما، آینده ما» نه تنها در محیط کار بلکه در زندگی روزمره خود نیز به دنبال راه‌هایی برای حمایت و بازسازی محیط زیست باشیم. هر اقدامی، از کاشت یک نهال گرفته تا کاهش استفاده از پلاستیک‌های یک‌بار مصرف، می‌تواند تغییری مثبت ایجاد کند.


اینجانب هفته محیط زیست را به همه تلاشگران واقعی این عرصه بالأخص کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استان هرمزگان ،تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی، اساتید و پژوهشگران این حوزه و اصحاب رسانه و همه کسانی که به هر نحو در جهت حفاظت و حراست از محیط زیست و ترویج فرهنگ زیست محیطی اقدام می‌کنند تبریک عرض نموده صحت، سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون همگان همراه با افزایش دانش زیست محیطی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


گفتنی است در هفته منابع طبیعی سال گذشته با پیوستن ایزوایکو به پویش “هر ایرانی سه نهال” بیش از هزار اصله نهال مثمر در فضای مجتمع کاشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها