پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت عیدسعید قربان

دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو طی پیامی عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو طی پیامی عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۶۱۲۸۰

هرمزگان-جام جم انلاین-دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو طی پیامی عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، متن این پیام به شرح زیر است:

“عید قربان، نماد گذشت انسان برای پیموده راه حقیقت است”.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

آغاز دهه نورانی و پر برکت امامت و ولایت، اعیاد خجسته قربان تا غدیر ، فرصتی مغتنم است تا درس ایثار و عبودیت و تاریخ شکوهمند فداکاری و از جان گذشتگی را مرور کنیم و از نعمات الهی و معنوی این ایام و تجلی فضل و رحمت واسعه پروردگار، بهره مند شویم.

خداوند سبحان را شاکرم که به همه ما نعمت و فرصت زندگی در سایه نظام اسلامی عطا فرمود تا با اتکا به الگو ها و آموزه های دینی و ولایی ، از آزمون های سخت، فاتح و سربلند، گذر کنیم.

اینجانب در آستانه حلول عید فرخنده قربان و اتصال آن به عید عظیم غدیر و ولایت، مراتب تبریک و تهنیت قلبی خود را به پیشگاه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) ، هموطنان شریف و ولایتمدار ، کارکنان سخت کوش صنعت دریایی کشور به ویژه همکاران ساعی و سرفراز در خانواده بزرگ ایزوایکو ابراز کرده و ضمن قدردانی از فداکاری، اراده و همت همواره شما جهادگران عرصه تولید، از درگاه سخاوت و رحمت ایزدی، شادی و سلامتی، همدلی و همگرایی و توفیقات روزافزون همراه با خانواده های محترم، مسئلت دارم.

سلمان ضربی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها