جهاد خدمت در شهرداری بروجن

دکتر ریگی شهردار بروجن در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در ۱۳ خرداد ماه خبر از راه اندازی شش سامانه الکترونیکی در شهرداری بروجن داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۲۴
نویسنده متین کاویانی

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری دکتر گرشاسب ریگی شهردار بروجن در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت:در شهرداری بروجن جهت تسریع در فرآیند های اداری پرونده های مردم، تعداد پنج سامانه راه اندازی و یک سامانه نیز به روز رسانی شد .

در ادامه شهردار بروجن این سامانه ها را معرفی کرد که به شرح زیر است :

 __راه اندازی سامانه یک پارچه شهرسازی : این سامانه جهت صدور الکترونیکی پروانه های ساختمانی ، صدور عدم خلاف و دریافت و پرداخت عوارض نوسازی راه اندازی شد که باعث رضایت همشهریان محترم شده است .

 

_فعال سازی سامانه ۱۳۷ و تلفن گویای سازمان: این سامانه موجب ارتباط بهتر مردم با شهرداری و افزایش دقت و سرعت در امور شهری شده است. که به صورت علمی می توان میزان عملکرد و کارایی دوایر مختلف شهرداری را بررسی کرد و با توجه به آن تصمیم گیری نمود. 

 

_راه اندازی سامانه الکترونیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ۱۲۵ (که در هفته گذشته صورت پذیرفت) 

_سامانه شفافیت در شهرداری بروجن: در این سامانه بودجه شهرداری در دسترس و دید مردم است همچنین برای اولین بار طرح جامع شهری  و طرح تفضیلی در معرض دید عموم قرار گرفت. که پیش از این آن را محرمانه می‌دانستند. 

علاوه بر موارد مذکور آگهی های مزایده و مناقصه ، بهای خدمات و عوارض شهری در این سامانه قابل مشاهده است. که همه این موارد باعث برابری همه مردم از فرصت ها اطلاعات شهری شده است.

 

_به روز رسانی اپلیکیشن شهر من بروجن: طی این فرآیند اطلاعات گردشگری ،میراث فرهنگی و...شهر بروجن به روز رسانی شد.

_را اندازی اپلیکیشن و سامانه آرامستان بهشت فاطمه علیها السلام: در این سامانه  امکان جست جوی متوفی، اعلامیه ها، هزینه ها، نقشه آرامستان و...وجود دارد که به دو صورت اپلیکیشن و سایت خدمت مردم ارائه شده و برای سهولت دسترسی در ابتدای آرامستان بارکد این سامانه به صورت بنر نیز قرار گرفته است.

دکتر ریگی افزود: همه ی این سامانه ها باتوجه به کند بودن کار شهرداری در گذشته راه اندازی شد که رضایت شهروندان محترم بروجن را در پی داشته است.

جهاد خدمت در شهرداری بروجن

شهردار بروجن همچنین اظهار داشت، سامانه های مورد نیاز دیگری نیز خریداری شده است که در آینده همراه با راه اندازی اطلاع رسانی خواهیم کرد . به قول شهید رئیسی بنای ما این است که با فعل ماضی با مردم سخن بگوییم یعنی بگوییم این اقدامات انجام شد، "می‌شود" زیاد گفته شده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها