وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح بوستان برکت

ایجاد باشگاه کشاورزی، ابتکار ارزشمند مدیریت شهری مشهد

آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه مشهد

شهردار مشهد از آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه و بهره برداری از بوستان رحمانیه و ۴۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده خبرداد.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۹۳
نویسنده سمیه قائمی راد

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه و بهره برداری از بوستان رحمانیه و ۴۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده اظهار کرد: در ایامی که دوره مجلس اسلامی و خبرگان به اتمام رسیده بود و رئیس جمهور و تعدادی از مدیران به شهادت رسیدند، هیچ خللی در روند امورات کشور وارد نشد و این جای شکرگذاری دارد و شکر خدا را به جای می آوریم که رهبری بی بدیل به نظام تقدیم داشته و امیدوارم همه ما، پیروان رهبر، ولایت و ولی فقیه باشیم.

وی افزود: براساس گفته رهبری، خدمت جهادی تر از گذشته ادامه خواهد داشت و همه نظام و مدیران کار را پر رنگ تر ادامه می‌دهند و ما در مدیریت شهری به همراه شورای شهر پر رنگ تر و جهادی تر ارائه خدمت خواهیم کرد.

شهردار مشهد بیان کرد: اولین فاز ارائه خدمات امروز با آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی ۶ هکتاری الهیه و بهره برداری از بوستان رحمانیه و ۴۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده تقدیم مردم خواهد شد.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: این کمپ امکانات برگزاری منسجم مسابقات ملی و بین المللی و اردوها را با ایجاد زمین و سالن ورزشی، محل اقامت و مجموعه آبی برخوردار است. بزرگترین خدمتی که مدیریت شهری، شورا و استان می‌تواند به ورزش ملی و قهرمانی بدهد، ایجاد زیرساخت‌های اصلی برای ورزش قهرمانی و قهرمان پروری است.

وی اضافه کرد: شورای ششم با ایجاد کمیسیون ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به زیرساخت های ورزشی داشته و تاکنون زمین های ورزشی روباز و مجموعه های ورزشی را تقدیم مردم کرده که نقطه عطف آن دهکده مدرن ورزشی الهیه است.

شهردارمشهد با اشاره به اینکه تاکنون پروژه ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و معطل مراسم رسمی نشده ایم، تصریح کرد: این دهکده شامل زمین های ورزشی هفت گانه اعم از دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی، دو زمین تنیس خاکی، زمین ورزش های دو میدانی و رینگ استاندارد، زمین ورزشی استاندارد ورزش های ساحلی و سالن های ورزشی است که قبلاً احداث و هم اکنون به روز رسانی خواهد شد و همچنین استخر استاندارد برای مسابقات ملی و بین المللی و محل اقامت است.

قلندرشریف گفت: تمام امکانات براساس استاندارد فدراسیون ملی و بین المللی است و این نشان دهنده این است به سلامت و جسم و روح مردم ارج می‌نهیم و در جهت تقویت آن گام برمی‌داریم و وظیفه خود می‌دانیم که خدمت کنیم و خدمت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها