وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح بوستان برکت

ایجاد باشگاه کشاورزی، ابتکار ارزشمند مدیریت شهری مشهد

وزیر کشور گفت: با مدیریت استاندار، شهردار و با حمایت شورا یک پارک ۲۳هکتاری ایجاد شده و با ابتکار خوبی که صورت گرفت، باشگاه کشاورزی ایجاد شد تا به این وسیله ۶۰۰ نفر از شهروندان آموزش های لازم برای کشاورزی و بهره برداری از محصولات را فرا بگیرند
کد خبر: ۱۴۴۱۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد وحیدی در حاشیه مراسم افتتاح بوستان برکت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهای مهم شهرداری ها این است شهر را برای رفاه، نشاط و آسایش مردم فراهم کنند تا شهروندان خارج از زندگی آپارتمانی، فضای مفرحی را تجربه کنند.
وی افزود: پارک ها جایی برای تحقق این امر است. با مدیریت استاندار، شهردار و با حمایت شورا یک پارک ۲۳هکتاری ایجاد شده و با ابتکار خوبی که صورت گرفت، باشگاه کشاورزی ایجاد شد تا به این وسیله ۶۰۰ نفر از شهروندان آموزش های لازم برای کشاورزی و بهره برداری از محصولات را فرا بگیرند.
وزیر کشور بیان کرد: همچنین در این بوستان فضایی برای بازی کودکان و بازی های ساحلی نیز پبش بینی که کار ارزشمندی است.
وحیدی در خصوص تامین واگن خاطرنشان کرد: یکی از مسایل جدی، تامین واگن است که براساس قراردای با طرف چینی بسته و خوشبختانه دولت فاینانس را به رپزرسانی کرده و مذاکرات برای تامین واگن در شهرهای دارای مترو مخصوصا مشهد آغاز شده است.
وی اضافه کرد: البته علاوه بر فاینانس، تولیدات داخلی نیز مدنظر ماست تا بتوانیم قطار شهری بت ساخت بومی داشته باشیم که نوع اول ساخته شده و باید توسعه پیدا کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها