به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت؛

نمايش ميدانی حکم ولایت در اهواز اجرا می‌شود

در راستای اجرای طرح شهید آوینی؛

140 پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد خوزستان راه‌اندازی می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اجرای طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن»، گفت: در این راستا 140 پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۹۴۵۵

جام جم آنلاین - خوزستان، مجید منادی صبح امروز (دوشنبه 14 خرداد) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید آوینی، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، 140 پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد استان راه‌اندازی می‌شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، تفاهم‌نامه‌هایی با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه منعقد کرده که بر اساس آن، باید در هر شهرستان پنج پایگاه قرآنی جهت برگزاری کرسی تلاوت در کانون‌های مساجد راه‌اندازی شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: اجرای این طرح مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر احیای جلسات سنتی قرآن کریم در مساجد و تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآن است.

 

منادی، ترویج سبک زندگی و معارف قرآنی، توجه به مفاهیم قرآن، انس با قرآن، گسترش فرهنگ قرآنی در میان جوانان و نوجوانان، تحقق منویات رهبری و... را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها