به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سمینار آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور ۳۰۰ نفر از فعالین این حوزه با هدف افزایش توانمندی تولیدکنندگان، انتقال تجارب و تسری الگوهای موفق مردم محور با پشتیبانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و همکاری ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و صندوق کارآفرینی امید، بخشداری مرکزی شهرستان کردکوی و مدیران روستای بالا جاده برگزار گردید.
در این سمینار روش الگوها و روش های بازاریابی محصولات صنایع دستی و مشاغل خانگی توسط مدرس ارائه گردید. چند الگوی موفق صنایع دستی، مشاغل خانگی، شرکت های پشتیبان فروش و بازاریابی دیجیتال تجربه خودشان را ارائه دادند. سمینار بصورت مشارکتی و کارگاهی بود و شرکت کنندگنندگان گام به گام در مورد محتوای کارگاه مشارکت داشته و اطلاعات خود را به اشتراک می گذاشتند. حدود ۲۵ غرفه نمایش توانمندی های صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز محصولات خود را عرضه کردند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد