حل دغدغه های جامعه صیادی از اولویت های شیلات هرمزگان است

مدیر کل شیلات هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان جامعه صیادی استان و مسئولین شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان استان گفت و گو کردند.
مدیر کل شیلات هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان جامعه صیادی استان و مسئولین شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان استان گفت و گو کردند.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۶۴

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر کل شیلات هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان جامعه صیادی استان و مسئولین شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان استان گفت و گو کردند.

احمد مرادی نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل شیلات هرمزگان با مدیر کل شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان و آبزی پروران استان گفت و گو و جهت حمایت از توسعه فعالیت ها و ظرفیتهای شیلاتی اعلام آمادگی نمود.

همچنین در این دیدار وی ضمن تقدیر از اقدامات اخیر شیلات هرمزگان،بر ظرفیت های شیلات هرمزگان به ویژه در حوزه پرورش میگو، پرورش ماهیان دریایی، صید و صیادی، مسائل پیش رو جامعه صیادی و تعامل خوب شیلات استان با جامعه بهره بردار و … اشاره کرد.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان برخورداری از رتبه اول تولیدات شیلاتی، رتبه اول صید آبزیان کشور، رتبه اول تعداد تعاونی های صیادی جنوب کشور، رتبه اپل ایجاد مزارع پرورش میگو، رتبه اول صادرات محصولات شیلاتی، رتبه اول ایجاد مزارع پرورش ماهی در قفس، بیشترین تعداد بنادر صیادی و …بخش از توانمندی های استان هرمزگان در حوزه شیلات خواند.

وی ظرفیت های شیلاتی به ویژه آبزی پروری و صیادی را باعث رونق منطقه و اشتغال، خواند و گفت: بدون شک می توان از شیلات به عنوان محور طلایی توسعه پایدار استان هرمزگان و همچنین یکی از ارکان تحقق شعار سال در استان هرمزگان یاد کرد.

مسعود بارانی با بیان اینکه استان هرمزگان قطب صیادی کشور است و از رتبه اول در کشور با ۴۵ درصد از صید جنوب کشور برخوردار است گفت : بالغ بر یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور در استان هرمزگان انجام می شود.

 

وی با اشاره به جایگاه شیلات استان هرمزگان در توسعه استان و کشور اظهار داشت : شیلات به عنوان محور توسعه می تواند جایگاه ویژه ای در استان داشته باشد که خوشبختانه گام های خوبی در این مسیر برداشته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها