بروجردی: موضع آمریکا در برابر سپاه نشانه شکست بوش در منطقه است

مهر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضع سخیف و بی ارزش آمریکا درباره سپاه پاسدرارن انقلاب اسلامی و قرار دادن نام آن در میان گروه های تروریستی جهان ، نشان دهنده شکست سیاست های جورج بوش در منطقه است.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۹

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار مهراظهارداشت: دولت جورج بوش سعی دارد بی لیاقتی و بی کفایتی خود را به خصوص در خاورمیانه هر روزبا بهانه های جدید بپوشاند و این طرح بی پایه و اساس که حتی بی نیاز از تفسیر و اظهار نظر است، جزو همین بهانه های دولت فعلی آمریکا محسوب می شود.
وی این موضع آمریکا را نشان دهنده سردرگمی مسئولان آمریکایی به خصوص در جنگ عراق دانست و افزود: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی نهادی مقدس و برخاسته از بطن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است که از جایگاه والایی در بین ملت برخوردار است، لذا این موضع آمریکا درقبال همه مردم ایران اتخاذ شده و مردم به شدت آن را محکوم می کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نامه نمایندگان مجلس در محکومیت این تصمیم در آمریکا اشاره و تصریح کرد: سپاه یاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون به عنوان یکی از نیروهای مسلح کشورو به عنوان یک نهاد رسمی در جمهوری اسلامی ایران، در سطح جهان شناخته شده است و در بسیاری از کشورها وابسته نظامی دارد.
بروجردی درپایان خاطرنشان کرد: این موضوع از سوی آمریکایی ها تنها در حد یک حرف طرح موضوع گردید و با واکنشی که مردم و مسئولان نظام جهوری اسلامی ایران نسبت به این قضیه از خود نشان دادند، آنها به اشتباه خود در این خصوص پی بردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها