یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین

قدرشناسی مردم از خادم ملت

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت رئیس جمهور و یاران همراهش اگرچه غم سنگینی را بر دل‌های مردم ایران نشاند، اما خدماتی که او طی این مدت کوتاه در راه پیشرفت و سربلندی کشور انجام داد همواره در یاد و خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت رئیس جمهور و یاران همراهش اگرچه غم سنگینی را بر دل‌های مردم ایران نشاند، اما خدماتی که او طی این مدت کوتاه در راه پیشرفت و سربلندی کشور انجام داد همواره در یاد و خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۷۵
روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز در مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به خدمات مجاهدانه شهید رئیسی و حضور میلیونی و گسترده مردم در تشییع پیکر خادمان خدمت خاطرنشان کرد: مردم عاشق خدمتگزارانی هستند که با اخلاص و بدون تکلف و برای رفع مشکلات جامعه وارد میدان می‌شوند و بار سنگین خدمت رسانی را به دوش می‌کشند.
وی ادامه داد: مردم از شهید رئیسی خاطره خدمتگزاری بی منت شبانه روزی دارند. گویی که در خاطر آن‌ها یک رجایی دیگر زنده شد. از این رو، این مردم قدرشناس هستند و امروز قدرشناسی خود را نشان دادند. 
 
عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتقدم پیام روشن این قدرشناسی این است که مردم با تمامی مشکلات موجود پای این انقلاب و آرمان نظام جمهوری اسلامی و مردانی که این آرمان‌ها را به دوش می‌کشند با تمام توان می‌ایستند و این معنای واقعی، عامل حفظ امنیت، ثبات، آرامش آینده و درخشش این ملت و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
 
متفکر آزاد با اشاره به گام‌های بلند دولت سیزدهم برای مهار مشکلات جامعه گفت: بسیار بعید است کسی در کشور باشد که تلاش‌های شهید رئیسی و خدمات او را بتواند کتمان کند. در این شکی نیست که او هم به لحاظ مردمداری و کار جهادی شبانه روزی و هم از نظر خارج کردن کشور از بحران شدید اقتصادی که میراث دولت‌های گذشته بود بسیار زحمات سنگینی را متحمل شد. 
 
وی اضافه کرد: طبعا او از زمانی که تصدی قوه مجریه و ریاست دولت سیزدهم را به دست گرفت در پی آن بود که کار‌های زیربنایی برای بهبود شرایط صورت گیرد. چرا که رفع مشکلات و همچنین ارائه راهکار‌هایی برای برون رفت از معضلات یک شبه اتفاق نمی‌افتاد. با این وصف قدم‌های رو به جلوی دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور که در طول دوران خدمت برداشت باعث خواهد شد که ملت ایران در آینده‌ای نه چندان دور ثمره این جانفشانی‌ها و تلاش‌های بی وقفه را ببیند. 
 
متفکر آزاد خاطرنشان کرد: شهادت رئیس جمهور و یاران همراهش اگرچه غم سنگینی را بر دل‌های مردم ایران نشاند، اما خدماتی که او طی این مدت کوتاه در راه پیشرفت و سربلندی کشور انجام داد همواره در یاد و خاطره ملت ایران باقی خواهد ماند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها