قدرشناسی مردم از خادم ملت
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین

قدرشناسی مردم از خادم ملت

رفراندومی برای حمایت از خدمت صادقانه

حضور گسترده کم نظیر و بسیار قابل توجه مردم ایران پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش فراتر از چیزی است که بتوان آن را توصیف کرد.
حضور گسترده کم نظیر و بسیار قابل توجه مردم ایران پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش فراتر از چیزی است که بتوان آن را توصیف کرد.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۵۷
نویسنده عباس مقتدایی خوراسگانی - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

 اگر قرار باشد این جمعیت انبوه را توصیف کنیم رفراندومی برای حمایت از خدمت صادقانه و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود. 

این حضور پرشکوه و میلیونی نشان داد که مردم ایران بار دیگر در یک حرکت حماسی و با اختیار کامل از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خادمان نظام اسلامی حمایت می‌کنند.

امروز خیابان‌های تهران تجربه‌ای را به دست آورد که در چند دهه گذشته حداکثر یک یا دوبار تکرار شده بود. این حضور شکوهمند حرکتی کم نظیر و بی بدیل قابل نمایش برای همگان در داخل و خارج از کشور است.

امروز حتی آن بخشی از ملت ایران که در خانه هایشان بودند و از پشت قاب تصویر مراسم تشییع خادمان خدمت را به نظاره نشستند دل هایشان با این جمعیت انبوه ملت بود. 

امروز روزی است که حداقل یک چهارم ملت‌های جهان عزای عمومی را تجربه کردند و این یعنی همه ملت‌های جهان توجه ویژه به این رخداد ایران اسلامی دارند. 

جایگاه ایران ارتقای یافته است و جمهوری اسلامی الهام بخش ملت‌های جهان شده است و ساختاری پیدا کرده است که با رفتن یک فرد حتی در مقام بالاترین مدیر اجرایی کشور، امنیت این جامعه و ملت دستخوش نوسان نمی‌شود و بلکه این حضور میلیونی نشان داد که زمینه برای همگرایی و همراهی ملی و انسجام درونی بیش از گذشته فراهم است و این یک دستاورد بزرگ برای ایران اسلامی است.

 اکنون پس از حضور میلیونی مردم در انتخابات گذشته مردم ایران در عمل با حضورشان در خیابان‌ها و تشییع پیکر شهدای خدمت و خادمان ملت نشان دادند که به آرمان‌های نظام اسلامی و به آینده ایران دلبستگی دارند؛ و حضور امروز مردم ایران تضمین کننده آینده درخشان کشور بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها