مهدی توکلیان، فعال رسانه ای در این کارگاه اظهار کرد: ارتباطات در هزاره سوم و عصر جدید معنا و مفهومی نوین به خود گرفته است و دروازههای جدیدی مبتنی بر فناوری و علوم مختلف را شامل شده است.
توکلیان افزود: با توجه به پیشرفتهای همهجانبه در جامعه کنونی، حوزه ارتباطات می تواند دارای مهمترین و نقشآفرینترین شهرهای رسانهای جهان باشد.
وی تاکید کرد: هنر، پایه و شالوده اصلی زندگی عموم مردم است و اگر از تار و پود زندگی آنها بیرون بیاید و بهعنوان یک حیطه لوکس یا تجملاتی انگاشته شود، خاصیت خود را از دست میدهد.
این فعال رسانه ای گفت: فروریختن مرزهای جغرافیایی در دنیای مدرن امروزی به پشتوانه فناوریهای روزافزون و توسعه همهجانبه استفاده از فضای تحت وب در جهان ارتباطات، فرهنگ، هنر و رسانه را نیز دچار تغییرات اساسی کرده است.
استاد عکاسی بیان کرد: رسانهها با انتخاب و بهکار بردن قالبهای متنوع رسانهای، تفکرات خود را در الگوی بازاریابی اجتماعی عرضه میکنند از این رو ضرورت درک بیشتر از تاثیر رسانه و بالا بردن سطح سوادرسانه برای بیان هنرمندانه و عالمانه با تمسک به ساحت هنر از ضروریات عصر حاضر دنیای ارتباطات به حساب میآید.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد