رئیس دفتر مقام معظم رهبری: تضعیف اتحاد ملی خیانت به مردم است

فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: هر کس امروز خواسته یا ناخواسته با کلمهای به اتحاد مردم ضربه بزند به مردم خیانت کرده است.
کد خبر: ۱۴۵۲۳۷

محمد محمدی گلپایگانی یکشنبه شب در جمع روحانیون و ائمه جمعه استان زنجان اظهار کرد: امروز دشمن اتحاد ملی و انسجام ما را مورد هدف قرار داده است و باید در مقابل این توطئه آگاه باشیم.
وی افزود: اهانت به اماکن مقدس و بسیاری از کارهایی که امروز صورت میگیرد برای از بین بردن اتحاد مسلمین است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: ما نباید تحت تأثیر قرار بگیریم چراکه آنچه امروز این ملت و کشور را پایدار کرده است اتحاد است.
وی با اشاره به اینکه دولتهای استکباری، به ویژه آمریکا دم از دمکراسی میزنند، تصریح کرد: دمکراسی آمریکایی یعنی کشتار مردم بیگناه، زنان و کودکان و آنچه که آنها امروز به مردم عراق هدیه کرده است.
محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز قدرمندتر و امن تر از همیشه است افزود: این امنیت و قدرت به برکت ولایت فقیه، اسلام و وجود نازنین امام زمان (عج) است.
وی افزود : ما در بهترین شرایط قرار داریم و باید برای حفظ این شرایط از هرگونه اختلاف و تفرقه دوری کنیم. رئیس دفتر مقام معظم رهبری بااشاره به اینکه آذری زبانان ایران اسلامی از افتخارآفرینان بزرگ این مرز و بوم هستند گفت: آذری زبانان ایران اسلامی در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی سرآمد هستند.
محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه جوانان این مرز بوم با از خود گذشتگی و اهدای جان خود اجازه ندادند دشمن به اهداف خود در جنگ تحمیلی برسد، افزود: آسایش و آرامش و امنیت امروز ما به خاطر رشادتها و جان فشانیهای جوانان ایران اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به اینکه در طول 28 سال گذشته ایران اسلامی باتوطئههای گوناگونی روبروبوده است تصریح کرد: دشمن تلاش داشته و دارد که با توطئههای خود از ادامه روند روبه رشد ایران اسلامی جلوگیری کند ولی هرگز نتوانسته و نخواهد توانست به اهداف خود برسد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محبوبیت بیش از پیش رهبری عزیز انقلاب و ریاست جمهوری در داخل و خارج کشور گفت: من هنوز هم استقبال کم نظیر مردم استان زنجان را از رهبری به یاد دارم.
وی افزود: در عرصههای خارجی هرکجا که رئیس جمهور ایران اسلامی حاضر میشود مردم استقبال میکنند این در حالی است که وقتی رئیس جمهور آمریکا به همین کشورها سفر میکند با تنفر و نفرت مردمی روبه رو میشود.
در ابتدای این مراسم نمایتده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان طی سخنانی گفت: استان زنجان از استانهایی که جایگاه ویژهای در حوزههای علمیه دارد.
محمد تقی واعظی افزود: در روزگاری در این شهر بیش از 40 مجتهد عالم زندگی میکردند.
وی با اشاره به اینکه ما اکنون از روزهای اوج فاصله داریم گفت: امیدواریم که با تلاش روحانیت بتوانیم به روزهای ایده آل برسیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها