فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی در هفته اول سفر‌های نوروزی ۴۳ درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۱۴۴۹۹۹۳

به گزارش جام جم آنلاین،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به لطف همت مردم در رعایت مسایل ترافیکی، در هفته اول سفر‌های نوروزی، جاده‌های ایمن تری را در سطح معابر درون شهری و برون شهری استان، شاهد بودیم.


عباس زاده با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی شمار مصدومان تصادفات برون شهری، در هفته اول سفر‌های نوروزی در خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۷۳ نفر در محور‌های مواصلاتی استان مصدوم شده اند.


وی گفت: در این مدت ۴ نفر در حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی فوت کرده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش داشته است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز اول فروردین ۱۴۰۳ همچنین آمار مصدومین تصادفات درون شهری ۶۸ مورد گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.


عباس زاده گفت: آمار تصادفات درون شهری منجر به فوت نیز با توجه به اینکه هیچ مورد فوتی نداشتیم، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.


وی با تأکید بر اینکه همه راه‌های استان استاندارد‌های لازم برای بهره برداری را دارند، افزود: لازم است کاربران جاده‌ای با رعایت اصول فنی از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها