مدیر خدمات حمایتی کشاورزی ایلام خبر داد:

تامین و توزیع انواع کود در استان ایلام در سال گذشته

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام خبر داد:

تامین و توزیع ۴ هزار و ۸۲۳ تن انواع کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی استان ایلام

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام از تامین کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۰۸

به گزارش جام جم آنلاین ؛ سیامک بیگی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مقدار ۴ هزار و ۸۲۳ تن، انواع کود سوپرفسفات تریپل در انبار مرکزی ایلام تخلیه شده است.


وی افزود: از این مقدار کود توزیعی مقدار ۱۰۰۰ تن کود سوپرفسفات تریپل کیمیاداران کویر و مقدار ۲ هزار و ۳۰۶ تن و ۷۹۷ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل گرانوله ثبت ماده کودی ۲۶۰۴۲ و مقدار ۱ هزار و ۱۵۵ تن و ۵۳۱ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل گرانوله ثبت ماده کودی ۶۸۷۳۵ و مقدار ۳۶۱ تن و ۲۵۰ کیلوگرم کود سوپر فسفات تریپل وارداتی ۹۷۷۱۳ بوده است.


بیگی ادامه داد: مقدار کود تخلیه شده در انبار مرکزی پس از تایید آنالیز کود بلافاصله به انبارکارگزاران در شهرستان‌ها حمل و سپس بین کشاورزان گردیده است.


وی اضافه کرد: تخصیص کود به کشاورزان براساس اطلاعات زمین و محصول ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی و از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی انجام می‌شود و این سامانه امکان رصد، کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده را فراهم می‌کند.


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام در پایان  گفت: از این مقدار کود توزیعی سوپرفسفات تریپل ۲ هزار و ۲۸۶ تن و ۴۶۱ کیلوگرم در سطح شهرستان دهلران ومقدار ۶۷۲ تن و ۱۲۲ کیلوگرم در سطح شهرستان مهران توزیع گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها