برگزاری 64 جلسه ستاد مدیریت سوخت در شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری 64 جلسه ستاد مدیریت سوخت در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۳۱۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیر عامل این شرکت از برگزاری 64 جلسه ستاد مدیریت سوخت از شروع فصل سرد در این شرکت خبر داد و افزود: جلسات مدیریت سوخت به منظور مدیریت مصرف گاز طبیعی و تامین ایمن و مستمر انرژی مورد نیاز استان در روزهای سرد سال با حضور بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیرعامل شرکت و اعضای ستاد مدیریت سوخت بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی برگزار شده است و تا کنون 64 جلسه کمیته مدیریت سوخت زمستانه در این شرکت برگزار گردیده و تا پایان طرح نیز ادامه خواهد داشت.

عسکری گفت: در همین راستا نیز بیش از 16 هزار مورد پایش مصرف گاز ادارات، فضاهای آموزشی، ورزشی، مذهبی، اماکن تجاری در سطح استان اصفهان مورد بازرسی و بازدید قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مطابق با جلسات هماهنگی انجام شده، پایش ها بصورت روزانه در سطح کلان شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان انجام می شود و مراکز اداری، تجاری و عمومی در سطح استان باید نسبت به رعایت الگوهای مصرف بهینه گاز و رعایت دمای آسایش 21 – 18 درجه و بهینه سازی سیستم های گرمایشی اقدام نمایند.

عسکری همچنین افزود: تاکنون 1479 مورد اخطار صادر و 119 مورد گرمایش فضای باز اعمال قانون صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: 47 جلسه در قالب جلسات شورای انرژی استان، اتحادیه ها، اتاق اصناف و... برگزار گردیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها