عرضه گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ ویژه رمضان از امروز

فارس: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ، گوشت قرمز به قیمت 3900 تومان و گوشت مرغ 1850 تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۶۵

صدرالله دولت ، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در جمع خبرنگاران ، افزود: برای تهیه پروتئین مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ، گوشت قرمز به قیمت 3900 تومان ، قطعات جدا شده گوشت قرمز به قیمت 3500 تا 4000 تومان و گوشت مرغ 1850 تومان و تخم مرغ هر کیلوگرم 990 تا 1030 تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.
دولت اظهار کرد: شبکه های توزیع تعاون روستایی در جهت عرضه اقلام مورد نیاز مردم و برای تنظیم بازار، اقدام به عرضه مستقیم محصولات پروتئینی می کنند و اگر نیاز باشد، حتی محصول کشاورزی با کامیون در مناطق پر جمعیت عرضه می شود.
دولت اظهار کرد: در جهت طرح استقبال از ماه مبارک رمضان ، زمینه های لازم برای تهیه اقلام اساسی مردم فراهم شده است و از 15 شهریور (امروز) گوشت قرمز گرم و یخ زده ، گوشت مرغ و تخم مرغ در فروشگاه های عرضه محصولات دامی کشور عرضه می شود و به قدر کافی ذخیره گوشت در سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام وجود دارد.
وی گفت: میزان تولید گوشت مرغ هم با توجه به آمار جوجه ریزی در مرداد و شهریور بشدت افزایش یافته است. مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: تولید گوشت قرمز بین 97 تا 98 درصد مصرف کشور را پوشش می دهد و کسری 2 تا 3 درصدی گوشت با واردات حدود 5 تا 6 درصد کل مصرف کشور و به منظور تنظیم بازار جبران می شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به این که 70 درصد عرضه سویای مورد نیاز مرغداران در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام است ، گفت: 300 هزار تن سویای آماده عرضه به قیمت 340 تومان برای مرغداران است و برای تثبیت قیمت مرغ و تخم مرغ ، این قیمت از 2 ماه پیش فرق نکرده و تا سه چهار ماه آینده به همین قیمت 340 تومان عرضه می شود.
صدرالله دولت گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره یک میلیون تن نهاده از قبیل ذرت و سویا در اختیار دارد که برای ساماندهی بازار مرغ و تخم مرغ است و این ذخیره در تاریخ شرکت پشتیبانی بی سابقه است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها