
به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهدی الفتی ملیپوش گلستانی ژیمناستیک کشورمان در جام جهانی آلمان نمره عالی ۱۴.۹ کسب کرد و به مدال نقره دست یافت. جام جهانی آلمان یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب میشود.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما