ضبط صدها ساعت مناظره و برنامه های انتخاباتی در صداوسیمای گلستان

مدیر کل صدا و سیمای گلستان از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در شبکه‌های انتخاباتی خبر داد.
مدیر کل صدا و سیمای گلستان از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در شبکه‌های انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۶۳۳۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول شکری نیا در مراسم افتتاح شبکه انتخاباتی هیرکان ویژه حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا گفت: در این دوره از انتخابات با هدف ایجاد عدالت تبلیغاتی، ظرفیت‌های بی نظیری از طرف رسانه ملی برای نامزد‌های انتخاباتی قرار گرفته است.

شکری نیا افزود: با تلاش‌های همکاران ما در صدا و سیمای استان صدها ساعت مناظره انتخاباتی با حضور نامزد‌های انتخابات در مجلس ضبط و برای پخش آماده شد.

وی تاکید کرد: در بخش‌های مختلف صدا و سیمای گلستان ۴۲ ویژه برنامه انتخاباتی آماده شده و برای نخستین بار دو سریال تلویزیونی هم با موضوع انتخابات در دست ساخت قرار داریم که در مرحله پایانی است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسانه ملی در تلوبیون هم برای همه نامزد‌های انتخابات صفحه ویژه‌ای را تدارک دیده است و نامزد‌ها می‌توانند بصورت رایگان از این امکانات بهره‌مند شوند.
استان گلستان در ۶ حوزه انتخابیه ۶ شبکه انتخاباتی تلویزیونی با نام‌های هیرکان، خلیج گرگان، آبشاران، قابوس، کبودوال و نگارستان راه اندازی کرده است و همزمان با آغاز رسمی تبلیغات نامزد‌ها فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های انتخابات را پخش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها