به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین چهارمحال و بختیاری، بچه های مدرسه روستای حیدر آباد شهر ناغان ، چهارمحال با جمع شدن دور هم اقدام به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن می کنند .
بچه های مدرسه که کلاس پنج و ششم ابتدایی هستند خودشان اقدام به درست کردن پلاکارد می کنند، مسیر حرکت را خودشان از درب مسجد تا امام زاده انتخاب میکنند و شعارهایی که خودشان انتخاب میکنند.
یک راهپیمایی زیبا برگزار میکنند و در آخر بر سر مزار شهدا راهپیمایی خود را پایان میدهند .
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند