در دهمین ویژه برنامه انتخاباتی «شش در دو» بررسی می‌شود

ساختار حزبی و تاثیرگذاری در انتخابات ۱۱ اسفند

موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی 

نهمین ویژه برنامه انتخاباتی شش در دو در در فاصله ۱۸ روز تا انتخابات از چگونگی سازماندهی حزبی برای مشارکت حداکثری می‌پرسد.
کد خبر: ۱۴۴۴۷۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، نهمین برنامه «شش در دو» که ویژه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است دوشنبه این هفته ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶، میزبان «سیدهادی عظیمی فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت» و «حجت الاسلام حسن قربانی لیواری سخنگوی حزب جمعیت آزادگان و ایثارگران» است.

ظرفیت سازی برای احزاب از جناح‌های مختلف برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سرفصل مهم این مناظره انتخاباتی است که از رادیو گفتگو پخش خواهد شد. 

گفتنی است ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» کاری مشترک از روزنامه جام‌جم، رادیو گفتگو و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است که روز‌های دوشنبه به‌صورت هفتگی از استودیوی شماره ۱۷ ساختمان شهدای رادیو به صورت زنده پخش می‌شود.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه با اجرا و سردبیری امین صبحی و تهیه‌کنندگی حسین ماکنعلی تولید و به صورت تصویری، از نرم‌افزار کاربردی ایران صدا پخش می‌شود. همچنین ویژه‌برنامه انتخاباتی «شش در دو» بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز رادیو گفتگو قابل دریافت است.

نسخه مکتوب و آنلاین این برنامه برای دسترسی راحت‌تر مخاطبان در خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مؤسسه مطبوعاتی جام‌جم در دسترس است.

مخاطبان این برنامه می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مباحث انتخاباتی را به سامانه پیامکی رادیو گفتگو به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ارسال کنند.

موج سواری انتخاباتی و ورود سازمان یافته حزبی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها