مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛

همپا با کاروان خدمت

سوم بهمن ماه شهر دوراهک میزبان کاروان خدمت دولت سیزدهم به ریاست استاندار محترم،معاونین استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی  استان بوشهر بود.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۶۶
نویسنده یادداشت/محمد جواد بازدرهوا

سوم بهمن ماه شهر دوراهک میزبان کاروان خدمت دولت سیزدهم به ریاست استاندار محترم،معاونین استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی  استان بوشهر بود.برگزاری جلسه شورای اداری استان در نقاط مختلف استان بوشهر با هدف تمرکززدایی و حضور در نقاط کم برخوردار می تواند به‌عنوان یک فرصت مهم برای هماهنگی و همکاری بین مقامات مختلف دولت به‌منظور بهبود شرایط منطقه به‌شمار آید.گام مهمی که در راستای توسعه خدمت رسانی به مناطق مختلف استان و تسهیل حضور مدیران محلی در جلسات راهبردی استان برای ارائه نقطه نظرات و بیان کمبودها و انعکاس دغدغه مردم و اهالی این مناطق برنامه ریزی و در دستور همه کارگزاران دولتی قرار دارد.

تلاش‌های انجام‌شده در راستای توسعه و پیشرفت مناطق مختلف و افزایش هماهنگی بین سطوح مختلف دولت جهت حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای جامعه انجام گرفته است.

ادامه دیدار چهره به چهره مسئولان و خدمتگزاران نظام با مردم موانع ذهنی جامعه را حذف کرده و باعث ترویج فرهنگ پاسخگویی و تقویت مناسبات مطالبه گیری خواهد شد. با ادامه این روند می‌توانیم مسائل مردم را بهتر درک کنیم. از طرفی، در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با آنان از تاکیدات ائمه اطهار علیه السلام و از آموزه‌های شاخص دینی به شمار می رود.

 این دیدگاه نشان‌دهنده اهمیت ادامه دیدارهای مستقیم مسئولان دولت با جامعه و تأثیر مثبت این ارتباط بر درک بهتر از مسائل مردم است. دیدار چهره به چهره با تعداد قابل توجهی از شهروندان در مراکز مختلف اداری، مساجد، مصلای نماز جمعه و یا مراکز عمومی انجام می‌شود تا در راستای ارائه خدمات بی‌منت و پاسخگویی به نیازهای مردم استان به‌عنوان اقدامی ارزشمند اجرا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها